Noile generaţii de televizoare LG duc experienţa vizionării la următorul nivel. Cele mai recente modele NanoCell şi OLED nu sunt doar televizoare, ci adevărate opere de artă ce transformă orice încăpere într-un portal spre o altă lume, mai colorată şi mai spectaculoasă. Iar vestea bună? Sunt protagonistele noii promoţii LG, realizate în tandem cu INTERACTIONS.
Tehnologia LG OLED funcționează fără lumini de fundal. Pixelii auto-iluminați permit realizarea unui televizor atât de subţire şi cu un design sofisticat, încât se ridică la cele mai înalte standarde de rafinament. Conform Tom’s Guide, este “cel mai elegant model care poate fi montat pe perete”. Contrastul puternic şi culorile intense îl fac alegerea potrivită atunci când îţi doreşti un televizor premium. Alternativa este LG NanoCell. Modelele gamei oferă o perspectivă extraordinară din orice unghi. Tehnologia LG NanoCell asigură claritatea vizionării şi o experienţă fără cusur datorită nanoparticulelor de 1 nm. Pe oricare l-ai selecta, îţi va schimba complet viziunea asupra televizoarelor.
În plus, cele două game LG participante vin la pachet cu un cadou garantat: un soundbar LG SN5Y. Tot ce trebuie să faci este să te înscrii în promoţie cu dovada de achiziţie până pe 12 noiembrie 2020. Aşa vei intra automat şi în tragerea la sorţi pentru marele premiu, un frigider LG Side by Side InstaView Door-in-Door sau echivalentul acestuia în bani.
“Segmentul super premium este o gamă care celebrează performanţa. Televizoarele NanoCell şi OLED oferă cele mai impresionante imagini, care la rândul lor aduc vieţii de zi cu zi propria strălucire. Cu această promoţie, ne dorim să te simţi ca în interiorul unei galerii de artă”, spune Octavian Pascu (Online Manager LG).
“La fel ca în cazul unui NanoCell, din orice unghi ai privi, ai de câştigat. Fiecare televizor participant îţi aduce un soundbar, dar mai ales o experienţă memorabilă de vizionare. Cu aceste modele, LG chiar a atins un nou nivel de performanţă. Iar misiunea INTERACTIONS a fost să reflecte această certitudine în noua campanie: o promoţie elegantă, în culori intense, care să te invite să faci parte dintr-un club select - cel al clienţilor care nu acceptă nimic mai prejos decât perfecţiunea”, completează Camelia Creţu (Account Manager).
Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"