Help Net lansează noua campanie de toamnă: „Geaca te protejează, dar nu te imunizează”

Help Net lansează noua campanie de toamnă: „Geaca te protejează, dar nu te imunizează”

Cu o experiență de peste 22 de ani în retail farma, Help Net este un brand actual, puternic, matur și relevant, iar acțiunile și campaniile sale vin să confirme preocuparea de a fi mereu aproape de pacienți.

Obiectivul campaniei este educarea, conștientizarea și, de ce nu, atragerea de noi consumatori, subiectul principal fiind importanța imunizării corecte,  odată cu venirea sezonului rece.

Campania „Geaca te protejează, dar nu te imunizează” stă sub umbrela platformei „Vino la bine”, la fel ca toate demersurile Help Net de marketing din acest an. Aceasta platformă a fost dezvoltată la începutul anului 2020 și este construită pentru a raspunde nevoilor pacienților – prin servicii adaptate contextului actual, sezonalității și afecțiunilor asociate, cât și obiceiurilor de consum pentru produsele dermato și non-farma.

Problema de la care am plecat: suntem un popor sensibil la frig, ne temem „să nu ne tragă curentul” și, din prea multă grijă, avem tendința să ne supra-înfofolim, sperând că acest lucru o să ne ferească de problemele de sezon.

Soluția pe care o propunem în campania noastră este să ne uităm în interior, să întărim sistemul imunitar cu o serie de vitamine și suplimente alimentare și să lăsăm de-o parte cutumele sau hainele excesiv de groase,  care nu ajută în intărirea organismului.

Geaca te protejează, dar nu te imunizează este o campanie integrată care include toate canalele de comunicare relevante: TV, radio, OOH-uri în marile orașe, o componentă importantă de Social media (Youtube, Facebook, Instagram, LinkedIn), digital și farmacii.

 

 “La bine nu vii doar când te necăjește ceva, la bine vii și când vrei să previi o răceală sau o gripă. Într-o măsură mai mare sau mai mică, cu toții suntem înfofolitul simpatic din campania Help Net - depinde cât de mult am umblat în ultima vreme la butonul pe care scrie “grijă”. Doar că e important să avem grijă cum trebuie și să alegem variantele eficiente pentru creșterea imunității.”,  Laura Dragomir (Senior Copywriter Headvertising).

 

„Este o primă campanie integrată și din punct de vedere al canalelor de vânzare (multichannel). Pacientul poate opta pentru cumpărarea produselor online, prin e-shop-ul lansat în această vară, sau direct din farmacie. Proximitatea față de pacienți este un aspect important pentru noi, de care ne-am ocupat și în 2020, iar mesajele campaniei au fost gândite pentru targetul ambelor canale de contact.”, Madalina Cazamir (Marketing Director Help Net).

 

“La Help Net suntem mereu aproape de pacienții noștri și credem că sănătatea este mai bună decât orice pe lume. Portofoliul de servicii și produse face ca problemele de sezon să poata fi prevenite inainte să apară, iar campania aceasta scoate în prim plan doar câteva dintre ele într-un mod cât se poate de creativ.”, Oana Safta (Senior Brand and Campaign Manager Help Net).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related