Aflat la a 12-a ediție, Webstock Awards este locul în care se oferă recunoaștere proiectelor inedite și celor mai creative campanii realizate în online-ul românesc în ultimul an. În fiecare an, se înscriu sute de proiecte la cele 25 de categorii din competiție.
Anul acesta, agenția Tribal Worldwide Romania a fost nominalizată la 8 categorii, iar 3 dintre proiecte au câștigat:
- Best use of groups & communities (locul 1)– OLX România
- Best brand on Instagram (locul 3) – McDonald’s Romania
- Special projects (locul 3) – Apa Nova (campanie Porter Novelli executată digital de Tribal Worldwide)
”Să câștigăm la Webstock Awards este o tradiție pentru noi, deoarece numărăm împreună reușitele echipei. Ne bucurăm că anul acesta a adus mai multe premii, alături de partenerii noștri și le mulțumim pentru încrederea și curajul de care dau mereu dovadă atunci când lansăm proiecte out of the box, cu rezultate remarcabile.”, a declarat Adina Militaru (Head of Digital Tribal Worldwide Romania).
”Echipa de social media din Tribal este specială nu pentru că suntem printre cei mai numeroși, ci pentru că are oameni ambițioși și creativi, care își doresc să facă performanță și nu ezită să încerce lucruri care nu s-au mai făcut în social media. Mă bucur că avem și în acest an proiecte premiate la Webstock.”, a declarat Arnold Vieriu (Head of Social Media Tribal Worldwide Romania).
Tribal Worldwide Romania este agenția de creație digitală membră The Group, cu cel mai mare departament de social media din țară, cu 40 de branduri locale și globale în portofoliu și are expertiză pe content creation, community manangement, strategie, influencer management, activări speciale, unele dintre ele premiate la cele mai importante competiții locale și internaționale.