Cum se promovează corect o mașină de spălat

Cum se promovează corect o mașină de spălat

Ahhhh! - am spus noi în cor, după ce-am văzut acest spot cu gimnastul britanic, Max Whitlock. Și am uitat pentru câteva clipe ce promovează. Nu-i destul că e foarte frumooooos… spotul, dar mai are și subînțelesuri amuzante.

Să povestim, deci. Conform unui sondaj, mirosul rufelor proaspăt spălate se numără printre mirosurile preferate ale adulților. Samsung s-a gândit să lanseze, odată cu o nouă mașină de spălat, și un parfum unisex cu acest miros de rufe proaspete, pe care a hotărât să-l ofere cadou primilor cumpărători. Creativii au făcut un fel de parodie la acele reclame ce promovau parfumurile: cu stereotipuri, alb-negru, numaidecât cu niște note de sexualitate, o celebritate și cel puțin vreun cuvânt în franceză. Și iată ce-a ieșit!

Pe lângă faptul că am devenit fani ai gimnasticii artistice, ne-a amuzat reclama. Mulțumim, Samsung! Mulțumim că ne arăți și altceva în reclamele tale cu mașini de spălat și că nu ne-ai lăsat ca data trecută să pierdem trei minute din existența noastră. Am înțeles lecția atunci, viața e prea scurtă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related