[Cu toţii pe Tik Tok] Roxana Păduraru: TikTok este mișto și din fericire e loc pentru toată lumea. Vorbim de toate categoriile de vârstă și toate clasele sociale

[Cu toţii pe Tik Tok] Roxana Păduraru: TikTok este mișto și din fericire e loc pentru toată lumea. Vorbim de toate categoriile de vârstă și toate clasele sociale

Ca oricare altă platformă, Tik Tok are nevoie de timp pentru a “te cunoaște mai bine” și pentru a-ți arăta content relevant, spune Roxana Păduraru, Art Director Mercury 360. Roxana a amânat destul de mult descălecarea pe Tik Tok, dar când a ajuns, totuși, aici, a fost surprinsă plăcut. 

TikTok e fix ca haina aia care nu pare stilul tău și pe care ești în dubiu dacă s-o cumperi sau. O probezi și sunt șanse să nu-ți placă sau să ai o surpriză și să te simți mega mișto și s-o porți muuult și bine.

Continuăm aventura pe Tik Tok și luăm ghizi oamenii din agenții. Roxana povestește despre timiditatea clienților în legătură cu această platformă, nevoia brandurilor de a rămâne relevante pentru generația digitală și cum a reușit Tik Tok să aducă la un loc oameni de toate vârstele, de la copii la young adults, părinți și vârstnici. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related