Insight-urile media devin mai dinamice

Insight-urile media devin mai dinamice

Dezvoltarea produselor Neticle a fost mereu inspirată de feedback-ul clienţilor şi metodele cele mai eficiente de analiză media. Acestora li s-au adăugat atât funcţii noi, cât şi elemente grafice şi de programare de ultimă oră, datorită cărora a fost lansată versiunea cea mai nouă al celebrului instrument Media Intelligence, care serveşte mai bine decât oricând nevoile marilor întreprinzători.

Produsele Neticle se află pe piaţă de mai bine de opt ani, însă compania are noi idei în fiecare zi în ceea ce priveşte îmbunătăţirea lor şi oferirea continuă clienţilor a unor soluţii noi de analiză de text. Acum Neticle lansează o serie de îmbunătăţiri, cu următoarele scopuri:

 

  • Mai puţină muncă manuală şi o viteză mai mare în luarea deciziilor

Utilizatorii Neticle Media Intelligence pot acum să vizualizeze insight-urile printr-un singur clic. Astfel, vor putea înţelege rapid atât tendinţele mondiale cât şi excepţiile din domeniul online, şi vor primi notificări automate despre dinamica şi schimbările pieţei.

 

  • Ajustarea la cerinţele companiilor internaţionale

Neticle poate defini şi locaţia geografică a menţionărilor, ceea ce înseamnă că reputaţia unei companii poate fi verificată în mod separat, în Austria sau Germania, de exemplu. Analiza de conţinut este accesibilă în 19 limbi diferite, precizia ei situându-se aproape de cea umană, astfel utilizatorii îşi pot urmări activitatea online în timp real.

 

  • Exportare şi integrare mai uşoară a datelor

Cu ajutorul Neticle Data API insight-urile din medial socială, KPI-urile şi datele referitoare la concurenţă pot fi integrate într-un sistem in-house. Cu ajutorul platformelor interne utilizatorii pot să creeze conexiuni de date în timp real sau pot exporta datele pentru a crea rapoartele lor proprii în format PNG, JPEG, XLSX, CSV sau SVG.

 

Cum a decurs procesul de îmbunătăţire?

„Suntem bucuroşi, deoarece echipa noastră de account primeşte foarte multe feedback-uri de la clienţi. Provocarea constă în adăugarea numărului maxim de elemente şi, în paralel,  menţinerea echilibrului şi a funcţionării stabile al sistemului.”,  subliniază Róbert Horváth (CTO-ul firmei Neticle).

„Mi-a făcut plăcere să dezvolt sistemul alături de coechipierii mei. Nu-mi venea să cred câte abordări diferite poate avea o anumită problemă şi cât de multe soluţii există pentru rezolvarea lor. Am învăţat foarte mult unul de la celălalt.”

 

După o vreme dezvoltatorii frontend au reuşit să stabilească clar scopul urmărit, au dezvoltat aproape un al şaselea simţ, ceea ce i-a ajutat extrem de mult în alegerea funcţiilor ce urmau a fi incluse în produs şi în implementarea acestora.

„Produsul finit e extraordinar, sunt foarte mulţumit de rezultat! Şi echipa s-a dezvoltat foarte mult, uneori am impresia că ne citim reciproc gândurile, iar acest lucru se reflectă şi în programare.”, a spus Ádám Szigeti (dezvoltatorul frontend).

 

Instrumentul inteligent de analiză de text şi media a firmei Neticle cercetează internetul (articole, forumuri, postările social media, comentariile) pentru a identifica menţionările publice ale unor branduri sau produse, analizând apoi rezultatele obţinute cu ajutorul unui algoritm cu o precizie aproape umană. Compania a fost fondată în 2012, în momentul de faţă fiind prezentă în 18 ţări. Pe lângă analiza media Neticle oferă şi un instrument de sondaj şi două API pentru clienţii săi. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related