Cum să scrii un case bun la Effie. Șase sfaturi de la oamenii din industrie

Cum să scrii un case bun la Effie. Șase sfaturi de la oamenii din industrie

Sinceritatea este pasul cel mai important în scrierea unui case bun, explica Mihai Bârsan, Business Leader, Entrepreneur & Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2020. El recomanda într-un interviu ”să spună povestea cât mai bine, respectând însă adevărul atât în ceea ce spun, cât și în ceea ce nu spun”.

A 17-a ediție Effie se va desfășura într-o formulă digitalizată complet, începând cu modalitatea de înscriere a lucrărilor și procesul de jurizare, până la organizarea online a Galei Laureaţilor.

În întâmpinarea noii ediții, venim cu o serie de tips & tricks de la creativi, oameni de marketing și specialiști ai industriei de comunicare. 

 

Suflet, date și testare

Un case bun trebuie sa multumeasca si juratii orientati spre poveste, dar si pe cei impresionati de cifre. Are si suflet si date. Este o muncă de echipă între client și agenție. Comitetul de Organizare Effie 2020 a întrebat o serie de jurați, moderatori și membri ai edițiilor trecute care sunt cele mai importante lucruri de care trebuie să se țină seamă în realizarea unui case pentru Effie. Vă prezentăm o parte dintre ele mai jos. (Mai multe sfaturi despre cum să scrii un case bun la Effie vor fi strânse pe pagina de Facebook)

 

Andreea Irinca, Innovation & Strategy Director - Mindshare

Nu face un caz dacă nu simte şi clientul că vrea să participe. Cazul de Effie e o muncă de echipă şi, oricât de mişto ar fi campania, nu o să iasă un caz bun dacă nu se implică toate părţile care au contribuit pentru a descrie business-ul, rezultatele etc.

 

Andrei Bălan, Head of Strategy & Social Media – MRM/ McCann

Tipologiile frecvente de juraţi de la Effie reflectă, natural, tipologiile dominante în industrie. Unii mai receptivi la storytelling, alţii mai reci, analitici şi interesaţi de conexiuni între date şi fapte. Un case bun le mulţumeşte pe ambele.

 

Georgiana Miron, Marketing, Communication and Client Service Director - Groupama Asigurări

Testează! Trimite case-ul cuiva care nu cunoaște subiectul și vezi ce înțelege, ce-i rămâne în minte, ce întrebări are. Vei afla imediat dacă ceea ce vrei să comunici este recepționat ca atare.

 

Sorina Diaconu, Marketing Director - Group MedLife

Date și suflet. Asta îmi doresc sa văd. Datele, studiile, graficele, puse corect în caz, ca timing, dar și corelat în campania aferentă produsului. 

Suflet, mi-ar plăcea ca brandurile să poată reuși prin campanii cu suflet, nu mainstream comm, ci proiecte aproape de oameni.

 

Ștefan Iordache, Președinte UAPR şi COO Publicis One

Creativitatea este în centrul produsului nostru. Și ea trebuie să determine vânzări mai mari și branduri mai puternice. Publicitatea nu este “Bigger Logo”. Este “Bigger Sales” Despre asta este Effie! Succes!

 

Victor Teiosanu, Premium Brands Director Ursus Breweries

3 sfaturi scurte: (1) Focus pe poveste, nu pe completarea template-ului (2) Be single minded – multe detalii confuzeaza si (3) Onestitatea ajuta mai mult decat toate infloriturile – oamenii care jurizeaza au nasul deja format. Mult succes!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related