Poate că unii dintre noi, dinozauri obosiţi, nu mai au nici chef şi nici curiozitate de a descoperi platforme noi. În blazarea noastră le-am văzut pe toate deja, fie că e Snapchat, Tik Tok sau Steemit, aşa că preferăm să ne păstrăm resursele pentru a ne ţine minte parolele conturilor de Facebook şi mail. Dar brandurile nu îşi permit astfel de conservări de energie. Şi nici creativii. În ultimul an, Tik Tok a explodat în popularitate şi acum, că vrem sau nu, descălecăm cu toţii acolo şi încercăm să înţelegem ce se întâmplă și de ce.
[Cu toţii pe Tik Tok] Tibi Coman: E un mix între Musical.ly și Vine, iar dacă asta nu te ajută, nu pot să-ți zic decât ”OK boomer!”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: