S-a votat, dar s-a și câștigat, pe Facebook curge frenezie și entuziasm, se vorbește cu ton istoric, oamenii au pus apă caldă în paharele de șampanie și ciocnesc cu like-uri și inimioare. Nu e un moment pe care să îl ratezi pe Facebook, așa că ne-am aruncat în gălăgia generală și am adunat primele glumițe de după alegerea lui Nicușor Dan Daniel primar. Am făcut, de asemenea, o colecție cu brandurile care au îndemnat oamenii la vot, fiecare cu ce slogan sau ofertă cu pui a avut la îndemână.
Rezultatele
În primul rând, victoria în urma alegerilor are gust diferit pentru public și candidați. Iar rezultatele se văd cel mai bine la câțiva ani distanță. Chiar și așa, rezultatele acestor alegeri arată câteva schimbări importante pentru România.
Petronela Rotar face un bilanț bun al rezultatelor:
În București, rezultatul se vede așa:
Sau așa:
Dar de ce nu și așa:
Apoi, apa caldă. Principala temă de dezbatere a acestor alegeri:
Da, apa caldă a fost catalizator bun de glumițe, dar merge și puțină matematică:
Vot cu brand
Și acum, dăm cuvântul brandurilor. Cu îndemnuri la vot și impresii de după.
Îndemnurile la vot au fost multe și pe toate tonurile: serioase, dramatice, glumețe, insistene, cu oferte de cafea și propuneri matematice.
Ne-au plăcut cei de la Oskar:
Chemare serios-neutră, așa cum îi stă bine unei bănci:
Au fost și câteva mesaje subtile:
Cafeaua după vot devine deja o tradiție:
Dar merge și un doner de pui
Urmează alegerile din decembrie. Să sperăm că nu vom face și atunci glumițe cu apă caldă.