Cand ai auzit ultima data o conversatie la bere despre ultima reclama la asigurari? Exact. Totusi, la o cautare pe YouTube, gasesti usor exemple de spoturi din advertisingul romanesc de dupa anul 2000 care incearca sa depaseasca prin umor conditia comunicarii din aceasta categorie, stabilizata cumva in stimularea de triggere emotionale bazate pe frica (moderata) si montarea de scenarii din care reiese ce poti sa patesti rau daca nu ai asigurare. Asta face si noua campanie de la City Insurance, care include 4 spoturi si OOH-uri cu Serban Pavlu.
Una dintre diferentele dintre fictiune si viata reala, e ca in fictiune ne place sa petrecem timp cu personajele enervante. Si daca iei prea in serios spoturile acestea, ai putea crede ca personajul lui Serban Pavlu e de-a dreptul agresiv cand afla ca nu ai asigurare, dar omul chiar e chill. El doar se joaca. Serban Pavlu enervat e ca o orchestra simfonica. Iti transmite o stare de bine. L-ai putea asculta in aplicatia Calm, inainte sa adormi. Asa ca indignarea lui, te poate face sa discuti la bere despre spoturi la asigurari.
De altfel, remarcam si ca efortul de productie si scenografia din cele patru povesti rasplatesc audienta, dar credem ca OOH-urilor din Bucuresti ar fi meritat si ele mai mult umor.