Formula canadiană în grija pentru cei mici și mari

Formula canadiană în grija pentru cei mici și mari

No, no, no, n-au ce căuta stereotipurile în textele noastre…. dar (!) folosind dreptul meu de generalizare, pe care nu mi l-a dat nimeni, de altfel, îndrăznesc să spun că e foarte canadian acest spot, în cel mai bun și frumos sens. Și dacă nu s-au gândit autoritățile să-l facă, s-a gândit Société de l'assurance automobile du Québec (SAAQ). Dat fiind faptul că a început un nou an școlar, iar pe lângă acesta mai este o pandemie ce nu are vreo intenție de a pleca, canadienii au cam multe preocupări astăzi, prea multe gânduri, care pot afecta concentrarea la volan, iată de ce, SAAQ a lansat o campanie de conștientizare a vitezei și condusului distras.

Pentru primul spot, au inserat pe ghiozdanele unor copii niște limitatoare de viteză live și au filmat reacția șoferilor. Cei din urmă spun că limitatoarele i-au pus pe gânduri și că acestea  contribuie la concentrarea lor, astfel încât instinctiv micșorează viteza odată ce le văd.

Al doilea spot, la fel, atrage atenția celor mari, plini cu griji și nevoi, amintind că cei mici au o putere supranaturală de a-și schimba poziția în spațiu în câteva milisecunde și că este important ca șoferii să fie atenți la volan, căci niciodată nu se știe unde se va teleporta supereroul în următoarea clipă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded