Mulțimea celor care nu cuvântă, sau contextul pieței.
Recensământul animalelor din 2018 consemnează, la nivel mondial, 373 de milioane de pisici și 471 de milioane de căței "cu acte", adică blănoși primiți în case, iubiți și îngrijiți ca niște adevărați membri ai familiei. Bineînțeles, oamenii fac aproape orice ca să le ofere o viață lungă, fericită și sănătoasă acestor "copii" pufoși și haioși.
Miau, ham și papa bun. Adică produsul.
Spre bucuria tuturor patrupedelor de casă, din România și din lume, o companie iubitoare de animale a lansat recent NIXODOR, un supliment alimentar care preîntâmpină cele mai frecvente probleme de sănătate - acelea ale aparatului digestiv. Amestecat în mâncarea obișnuită a animalelor, NIXODOR ajută la creșterea imunității, menținerea florei intestinale, îmbunătățirea aspectului pielii și al blănii și - poate cel mai important - are efect rapid în reducerea mirosurilor "reziduurilor" pe care le adunăm din parc, din litieră sau (oofff!) de pe covoare.
Avem un produs excelent - cum îl prezentăm? Identitatea de brand.
NIXODOR este un supliment alimentar natural, recomandat de veterinari, care beneficiază astfel de o credibilitate crescută. Mai mult, produsul este conceput și fabricat în Austria, iar clientul a dorit să sublinieze rigoarea și precizia teutone în comunicarea comercială.
Identitatea verbală este descriptivă, obținută prin juxtapunerea morfemelor "nix" (zero, nimic, cuvânt de origine germanică, dar răspândit în toată lumea) și "odor" (din franțuzescul "odeur" și anglo-americanul "odo(u)r", împrumutat în limba română din latină, inițial tot cu sensul de "miros"). Numele de brand NIXODOR evidențiază deci avantajul direct al produsului - absența mirosului neplăcut al excrementelor - și transcende granițele lingvistice și culturale pentru a se adresa cumpărătorilor de pe toate piețele.
Logotipul NIXODOR transpune grafic caracterul medical al produsului. Corpul de literă, simplu și clar, denotă exactitatea de laborator a suplimentului alimentar. Alternanța gros-subțire a fonturilor evidențiază cele două morfeme componente și decodifică sensul numelui de brand. Majusculele facilitează citirea atât pe orizontală, cât și pe verticală, așa încât logoul își păstrează lizibilitatea în orice situație și mediu de comunicare.
Ambalajul permite diferențierea rapidă, la raft sau online, a variantei de produs destinate fie cățelului, fie pisicii. La nivel cromatic, portocaliul sugerează caracterul jucăuș și curios, energia și grația specifice felinelor, iar albastrul - loialitatea și inteligența canine. Elementele figurative idenitifică, o dată în plus, consumatorul blănos al fiecărui produs, păstrând totodată rigurozitatea brandului.
Codițe vesele pe net. Campania de promovare.
În afară de cabinetele veterinare, NIXODOR este comercializat online, pe eMag în România și pe Amazon internațional. Drept urmare, campania de lansare și promovare se desfășoară preponderent online, cu vizualuri pline de culoare, mieunături, lătrături și voie bună, dar fără mirosuri nedorite.
Și dacă Didona, cățelul agenției Logo Bigger, o să ajungă vreodată pe Tik Tok, sigur o să pună un review de cinci stele pentru NIXODOR, iar noi o să-l susținem. Ham zis!