Agenția de comunicare digitală Ideologiq semnează noua campanie integrată de promovare a brandului și serviciilor companiei de asigurări SIGNAL IDUNA România. Obiectivul este acela de a crește businessul în mediul digital, cu focus spre consumatorii din segmentul retail (persoane fizice).
Ideea campaniei este perfect ancorată în perioada de nesiguranță și îngrijorare legată de confort și de sănătate pe care o traversăm cu toții. Pornind de la situații de viață comune, în care oamenii se pot recunoaște, comunicarea s-a conturat în jurul întrebării eliptice care a dat și titlul campaniei: „Și dacă…” – asociată unor situații pozitive.
La nivel tactic, strategia îmbină elemente de media relations, strategie și creație, digital marketing, social media management și media.
„SIGNAL IDUNA a demonstrat de-a lungul timpului că este un etalon în materie de asigurări private de sănătate, cu cea mai bună expertiză din piață și procese comerciale și operaționale 100% digitalizate. Acum, mai mult ca oricând, se poate citi pe chipul oricui un semn de îngrijorare legat de confort și de sănătate. Suntem convinși că alături de partenerii noștri de la Ideologiq vom reuși să transmitem la cât mai mulți români mesajele noastre pentru ca ei să afle că există soluții complete de asigurare care acoperă situații medicale neprevăzute”, a declarat Lidia Malacia (Marketing Manager SIGNAL IDUNA România).
Modelul problemă-soluție care a stat la baza conceptului creativ ajută privitorul să identifice situații din viața de zi cu zi și aspecte negative care, neanticipate, pot reprezenta obstacole greu de depășit.
„Beneficiile produselor sunt comunicate direct, în contexte specifice, fiecare situație ilustrând nevoi ale oamenilor în momente delicate, pe care le satisfac cele trei tipuri de asigurări private de sănătate din portofoliul SIGNAL IDUNA: Vital Care, Take Care și 360 Care. Elementul inovator în acest proiect este procesul de achiziție al unei asigurări private de sănătate SIGNAL IDUNA care se poate desfășura online, prin mecanisme digitalizate, transparente și precise. Acestea fac procesul de informare clar, interacțiunea cu specialiștii eficientă și achiziția rapidă, eliminând procesele greoaie de până acum”, spune Adrian Ichim (Founder & Partner Ideologiq).
Campania a fost lansată la finalul lunii august și vor exista 3 valuri de promovare la intervale alese strategic. Soluția de implementare a inclus crearea unui landing page sanatate.signal-iduna.ro – unde vizitatorii pot afla detalii despre pachetele de asigurare SIGNAL IDUNA și iniția procesul de achiziție.
Prin această campanie, SIGNAL IDUNA România își propune să lanseze un mesaj de impact în contextul actual, să informeze și educe publicul în spiritul prevenției, făcându-i pe oameni să conștientizeze necesitatea unei asigurări de sănătate și rolul ei nu doar financiar, dar și sub aspectul liniștii sufletești, atât de important pentru depășirea situațiilor neprevăzute.
SIGNAL IDUNA este prezentă din 2008 pe piața asigurărilor din România și este lider pe segmentul asigurărilor de sănătate aferente activității de asigurări de viață, în funcție de volum.
Grupul SIGNAL IDUNA este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, format în 1999 prin fuziunea între SIGNAL Versicherungen, Dortmund și IDUNA NOVA Group, Hamburg. În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elveția și România.
Produselele SIGNAL IDUNA România includ: asigurări de sănătate private pentru familie și pentru companii, asigurări de viață, asigurări de accident. SIGNAL IDUNA oferă soluții de reasigurare, analiză și servicii de consultanță în ceea ce privește subscrierea riscului pentru gestionarea optimă a asigurărilor de sănătate. Expertiza SIGNAL IDUNA este susținută de acoperire la nivel național și de o experiență 100% digitală pentru clienți.