O instalație experimentală și un outdoor neconvențional în spațiul bucureștean sunt doar câteva dintre ideile creative prin care Ogilvy România susține proiectele din cadrul ediției Romanian Design Week din acest an.
Inovație, creativitate și noi perspective. Sunt cuvintele cheie care definesc statement-ul cultural RDW 2020
Pornind de la manifesto-ul IQOS (partener Romanian Design Week), care vorbește despre felul în care design-ul și cultura au puterea de a schimba lumea prin construirea de noi perspective, echipa Ogilvy a creat o instalație experimentală, unică în România.
Instalația IQOS World aduce o nouă perspectivă asupra spațiului fizic și reprezintă dialogul vibrant dintre prezent șii viitor. Construită sub forma unei piramide, instalația invită la o redescoperire senzorială a spațiului, de la nivelul de jos, până la cel superior.
"Proiectul IQOS x RDW este unul de avangardă în contextul comunicării de brand. Asta înseamnă un client curajos, pregătit să înglobeze cu adevărat design-ul și arta în dialogul său cu publicul. Pentru echipa de creație, proiectul a însemnat research, forward thinking și o abordare multi-disciplinară. Tematica schimbării, a alegerilor personale și a perspectivelor noi au fost declinate în execuții altfel, în care participarea înseamnă interacțiune cu spațiul fizic și digital. Estomparea graniței între cele două reprezintă pentru noi esența unei comunicări inovatoare", Adrian Diac (Creative Director Ogilvy România).
Dar, cum o experiență artistică nu poate fi povestită, ci trăită, instalația va putea fi văzută, începând cu 11 septembrie, la Combinatul Fondului Plastic.
Outdoor neconvențional pe strada Sf Gheorghe Nou nr 1.
Realizat de echipa Ogilvy, tot ca parte din susținerea proiectelor Romanian Design Week, outdoor-ul aduce culoare capitalei, începând din 1 septembrie și semnalizează Design FLAGS - o serie de șapte expoziții internationale prezentate în premieră în România, care documentează creativitatea. Aceste expoziții vor fi găzduite de spațiul Qreator by IQOS în perioada 13-20 septembrie 2020.
Romanian Design Week începe pe 11 septembrie și se va încheia pe data de 20 septembrie.
Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy și oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare pentru clienții săi, atât la nivel local, cât și la nivel internaţional.