Ana Bucur este o femeie care onorează industria românească de Marcom. După câțiva ani petrecuți în departamentele de PR și de evenimente ale agențiilor românești: Mercury 360, Saatchi & Saatchi și Graffiti BBDO pentru care a lucrat mult timp pentru conturi de fashion și lifestyle, Ana a decis că vrea să aprofundeze domeniul.
Ea și-a reluat studiile, mai întâi cu un curs de fashion branding la Amsterdam Fashion Institute, apoi un Master în management de lux la Istituto Europeo di Design din Roma. Imediat după terminarea masteratului, a intrat în rolul de Brand Manager la Gucci România, iar câțiva ani mai târziu a aplicat pentru postul de Account Manager la Farfetch Portugal, unde a rămas 3 ani și jumătate. De aproape 2 ani, Ana a făcut tranziția către Farfetch UK în departamentul de vânzări, în rolul de Business Development Manager, funcție pe care o ocupă și astăzi.
Ana vine la #IAALiveWebinars pentru a ne spune despre modul în care industria fashion s-a adaptat în această perioadă dificilă și pentru a oferi sfaturi utile managerilor și antreprenorilor din acest domeniu.
Webinarul live IAA cu Ana Bucur se adresează tuturor profesioniștilor cu poziții strategice în industria de marketing și publicitate. Participarea este limitată la 50 de persoane.