Cine are un bebe sau a avut vreodată grijă de unul, înțelege ce înseamnă frica, protecția și grija ridicate la puterea 98978. Iar pentru cine are doi, aceste cifre se înmulțesc la un milion. Trebuie să ai zece ochi și 34 de mâini. Oboseala e garantată, indiferent de ce puteri supranaturale credem noi că au mamele și tații.
Cu acestea în gând, Volvo a ajuns la concluzia că și părinții au nevoie de grijă. Astfel, împreună cu cei de la Candide McDonald au creat o serie de spoturi care empatizează întru totul cu cei care au copii micuți.
Și ca să îi împace pe toți, să fie egalitate de gen, ca nu cumva să cadă în păcatul discriminării, cei de la Candide McDonald s-au gândit că ar fi oportun să facă un final în care și bărbatul obosește și poate fi nu tocmai atent la volan. Același scenariu, multe scene comune, doar un sfârșit de spot diferit.
Automobilul, spune o altă reclamă Volvo care promovează aceeași serie de mașini, are grijă și de pietoni, nu doar de șoferi. Uneori, cele mai importante clipe, spun ei, pot fi cele care nu s-au întâmplat vreodată.
Scenariile cele mai simple, omenești, sunt cele mai puternice call to action-uri. Din aceeași serie face parte și spotul pentru o agenție de asigurări, în care prezintă cea mai lungă noapte… pentru un părinte. A încercat să ne păcălească precum că îi cresc dințișorii celui mic, dar deznodământul e altul. Până la urmă aflăm că tatăl are nevoie de nenea dentist.