Csilla Gyarfas a fost inspirata de multe si diverse idei la "A New Now" Design Challenge by George, iar asta se vede si din faptul ca a inscris trei designuri in competitie. Si chiar daca inspiratia o ducea cu gandul in multe locuri, stia clar ce anume vrea sa exprime:
Ceva care sa reprezinte izolarea si totusi interconectivitatea noastra, ceva haios precum si ceva colorat potrivit tuturor, reprezentand solutiile creative gasite de oameni de pe tot globul pentru situatiile aparute.
Creatorii si-au exprimat viziunile asupra lui 2020, iar misiunea lor s-a inscheiat in cadrul concusrului nostru. Acum a e rândul publicului și al juriului. Pana pe 10 septembrie poti vota masca anului din peste 200 de propuneri, fiecare cu mesajul ei de speranta pentru anul acesta. Csilla povesteste in randurile de mai jos despre perspectiva ei asupra acestei perioade si cum poate un design bun sa ajute oamenii in vremuri de criza.
Scurta biografie
Am 33 de ani si sunt din Targu Mures. De cand ma stiu am cochetat cu orice forma de arta vizuala, in special desen/pictura si fotografie. O parte a familiei neconsiderand ca aceste abilitati ar trebui cultivate, oricat de mult mi-am exprimat dorinta in acest sens, a incercat sa ma indrume intr-o alta directie pe plan profesional.
Astfel am terminat un profil de Stiinte ale naturii la liceu si Psihologie si stiinte ale educatiei la facultate. Cel din urma fiind chiar de mare folos, mai ales in relationarea ulterioara cu clientii si nu numai.
A urmat un drum interesant, de joburi si oportunitati care vrand-nevrand m-au facut sa invat si sa ma dezvolt in sistem autodidact pentru o cariera in grafica si design. Asadar am in spate peste 10 ani in domeniu, atat in offline cat si in online, considerand mereu ca “Everyday is a great day to learn something new”.
"A New Now" Design Challenge by George
Mi-a placut in primul rand sa vad un brief bine pus la punct. M-a entuziasmat foarte tare idea concursului precum si oportunitatea de a da o forma tuturor trairilor si intamplarilor din acest an.
Oportunitatea de a crea ceva practic si unic in acelasi timp, de a expune viziunea proprie asupra acestui prezent nou m-au atras si indemnat sa ma inscriu.
De unde a venit inspiratia
Am fost “lovita” de un val de idei, mi-a fost destul de greu sa dau contur catorva dintre ele, insa stiam in mare ce anume vreau sa expun: ceva care sa reprezinte izolarea si totusi interconectivitatea noastra, ceva haios precum si ceva colorat potrivit tuturor, reprezentand solutiile creative gasite de oameni de pe tot globul pentru situatiile aparute.
Ce elemente din brief ti-au atras atentia
Unul dintre atributele lui George: simplu. Designul cat mai simplu si minimalist este cel mai aproape de sufletul meu.
Dificultati
Procrastinarea cu siguranta :). Multitudinea de idei ma blocheaza uneori, ca urmare dureaza pana ma organizez si aleg cele potrivite, carora sa le dau forma finala.
Ce transmiti juratilor
Am ales sa integrez culori folosite in brandingul oficial, astfel integrand masca in imaginea de ansamblu a tot ce inseamna George.
Ce ai vrea să știe publicul
Am incercat sa aleg idei simple si de efect, atat haioase cat si universale.
Relatia ta cu masca
Am fost in home office din 13 martie, avand ceva provizii mici facute in prealabil pentru 1-2 saptamani, cred ca pe la sfarsitul lunii, cu ocazia primei iesiri la cumparaturi.
Si-a gasit locul perfect in listuta din cap rostita inainte de fiecare parasire a locuintei: portofel, telefon, chei, masca, gel dezinfectant :)
Port in special masti reutilizabile si personalizate (primesc deseori priviri curioase pentru mesajele de pe ele), pe care le spal si dezinfectez dupa fiecare utilizare.
Le folosesc de fiecare data cand ies din casa si ajung in zone aglomerate atat afara cat si in spatii inchise.
Ce spune masca despre 2020
Sa avem grija atat de noi cat si de ceilalti, si daca putem sa o facem intr-un mod creativ sau colorat, why not?
Asteptam voturile voastre pentru a alege masca anului.
Vezi designurile propuse si voteaza-le pe cele care te-au impresionat.