Bucuria de a te exprima, de a te simti liber, de a fi fericit cu visele si idealurile tale. Rock''n'roll sau disco music. Puterea de a te lasa purtat in propriile reverii. Sunt cateva din temele lucrarilor inscrise de Ionut Popescu in "A New Now" Design Challenge by George. Pentru el, participarea la competitie a insemnat exersarea simtului artistic si a presupus efortul de a seduce publicul, de a-l surprinde.
”Oamenii înțeleg că ingredientul principal pentru orice este consimțământul. Nu cred că există vreo arta prea extinsă pentru a fi adoptată de public într-un mediu sigur.”
Ionut crede ca arta îi ajută pe oameni să se simtă confortabil cu cine sunt. Asta am vrut sa reprezinte si mastile din concurs, statementuri de adaptare la realitate din 2020, cu ceva personal in ele. S-au adunat multe in perioada inscrierilor, iar acum e rândul publicului și al juriului să se implice. Te așteptăm să votezi masca ta preferata. Iata propunerile lui Ionut si viziunea din spatele lor.
Manifesto
Vârsta este doar experienţă, iar unii dintre noi au mai multă experienţă decât alţii – pana la urma, nu esti niciodata prea batran ca sa te reinventezi. Adevarul este ca as prefera mai degrabă să am mult talent şi mai puţină experienţă, decât multă experienţă şi deloc talent.
"A New Now" Design Challenge by George
Am constatat că atunci când îmi cunosc propriile limite artistice, când am încredere în mine, o fac și alții - și sunt, de asemenea, mult mai ok să fac arta aleatoriu, fara ca oamenii să te judece.
Relațiile noastre cu arta rămân complicate și incredibil de simple. Arta a proliferat și a avut atât de mult succes. Aceasta prevalează și continuă să fie unul dintre multele contoare de cultură care este atât afectat de ceea ce doresc oamenii, cât și determină ceea ce doresc oamenii. Este reprezentarea supremă a spiritului uman - arta suntem noi.
Scopul meu este să fiu eu însumi și să provoc stereotipurile, să respect regulile, să le încalc și să fac reguli noi. Nu este vorba de a face ceva deja făcut.
Publicul
Seducția artei este să știi ce își doresc cu adevărat și să le oferi încet, într-un mod care să le ia respirația.
Oamenii înțeleg că ingredientul principal pentru orice este consimțământul. Nu cred că există vreo arta prea extinsă pentru a fi adoptată de public într-un mediu sigur. De fapt, cred că îi ajută pe oameni să crească și să se simtă confortabil cu cine sunt.
Cum te raportezi la masca
Aici se poate adapta un proverb romanesc cunoscut: spune-mi daca porti masca, ca sa-ti spun cine esti - pot rezuma în două cuvinte , tot ce am învățat despre viață, in aceste timpuri nesigure: merge înainte.
Viața ar fi o comedie plăcută dacă nu ar avea de jucat un rol în ea - si da, vei învăța, că de-a lungul vieții vei întâlni mai multe măști decât chipuri.
Asteptam voturile voastre pentru a alege masca anului.
Vezi designurile propuse si voteaza-le pe cele care te-au impresionat.
George
George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.
Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.