Lumea are nevoie de CREATIVITATE mai mult ca oricând. Conferința Globală IAA #Creativity4Better – mai globală ca niciodată

Lumea are nevoie de CREATIVITATE mai mult ca oricând. Conferința Globală IAA #Creativity4Better – mai globală ca niciodată

După criza generată de COVID-19, am înțeles rapid că avem nevoie să ne readaptăm, să ne reinventăm, să reînvățăm, pentru a putea reclădi planeta, așa cum o știam înainte. Iar toate astea le putem face cu ajutorul creativității, pentru că acum, acolo unde vedem o problemă, suntem nevoiți să găsim nu una, ci mai multe soluții.

În acest context, motorul pentru relansarea economiei mondiale cade în sarcina celor care sunt în direct contact cu consumatorul, mai precis în sarcina brandurilor. Aceasta criză și resetarea ulterioară, ne oferă oportunitatea să redefinim rolul brandurilor în viața oamenilor, a business-urilor și a economiilor.

Conferința Globală IAA ”Creativity 4 Better” își deschide porțile pe întreg mapamondul, pentru o ediție 100% virtuală. Vom avea ocazia să învățăm, să ne conectăm și să fim inspirați de lideri mondiali, practicieni care reușesc să aducă brandurile aproape de cumpărători, prin creativitate, inovație și o abordare centrată pe oameni. Vom avea în două zile peste 25 de speakeri din toată lumea, din New York, San Francisco, Bangladesh, Taiwan, România, Londra, etc.

Câțiva dintre speakerii de renume internațional sunt:

Brian Solis – Global Innovative Evangelist @ Salesforce

„Una dintre cele mai creative și mai strălucite minți de afaceri din vremea noastră.” – Forbes.

Michelle Klein – VP of Global Customer Marketing @ Facebook
Inclusă în topuri precum “Top 25 Innovators” in 2015, de către Holmes Report, Ad Age “Women to Watch” în 2013, și “Brand Genius” în 2011 de către Ad Week.

Audrey Tang – Digital Minister of Taiwan
Un hacker civic și Ministrul Comunicării Digitale din Taiwan, responsabil de inovație socială.

Maher Nasser – Commissioner General United Nations
Peste 32 de ani de experiență în sistemul Națiunilor Unite.

George Gabor Burt – Founder of the Slingshot Framework
Unul dintre principalii experți ai Blue Ocean Strategy, cel mai influent concept de management al noului mileniu și contribuitor la cea mai bine vândută carte Business Ocean Strategy din lume.

Ediția din acest an este posibilă datorită partenerilor și sponsorilor noștri: Kaufland – Presenting Partner și Facebook – Gold Partner.

Biletele pentru accesul la conferință sunt disponibile online.

Prețul pentru membrii IAA este de 35 Euro (+ taxa de bilete + TVA) pentru întreaga conferință. În plus, IAA Young Professionals, profesorii și studenții beneficiază de tarife preferențiale.

Vă așteptăm alături de noi!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related