Cam asa arata prezentul: cu masca. Ne-am obisnuit. Si cu pandemia si cu incertitudinile si noile reguli si cu masca. George Pau a incercat sa dea o nota de optimism acestui 2020 si sa-i puna pe fata un smiley face. Au rezultat mai multe designuri de masti pe care le-a inscris la "A New Now" Design Challenge by George.
Partea interesanta la acest concurs este incercarea atat a clientului, cat si a noastra, a designerilor, de a ne adapta la situatia curenta.
Astazi, printr-o banala masca faciala poti transmite un mesaj, poti crea un trend sau, de ce nu, te poti chiar promova.
Inspiratia de la care a pornit a fost, asadar, adaptarea optimista. Dar prezentul are multe fete. Si asteptam versiunile voastre asupra lui 2020, care sa se reflecte in masca anului.
Bio pe scurt
George Pau este numele meu, am 35 de ani, sunt din Bucuresti si sunt Graphic Designer de mai bine de 10 ani. Pot spune despre mine ca imi place sa excelez, sa fac lucrurile bine si asa se face ca am descoperit, inca de prin liceu, minunata lume a graficii vectoriale.
Am absolvit liceul si facultatea pe acelasi profil, Matematica-Informatica.
In ultimii ani am reusit sa dezvolt experienta si pe domeniul App Development, realizand aplicatii de mobil cu Realitate Augmentata atat pentru Android, cat si pentru iOS.
Nu imi este rusine sa spun ca nu am urmat niciun curs de pregatire in Graphic Design, Web Design sau orice altceva si ca tot ce am invatat si realizat pana in prezent se datoreaza propriei mele dorinte de cunoastere, dezvoltare si perfectionare. Sunt Auto Didact.
Primul contact profesional cu graphic designul a fost inca din anul II de facultate, la un centru de copy-print. Apoi am continuat sa imi dezvolt abilitatile pe acest domeniu la agentii de advertising si productie creativa.
In prezent, din cauza situatiei actuale, am ramas fara job si, prin urmare, sunt in cautare de noi oportunitati profesionale.
"A New Now" Design Challenge by George
Am mai participat la concursuri anterioare pe aceasta platforma si mi-au placut experientele.
E faina initiativa celor de la BCR, de a-si adapta brandul la contextual actual.
Imi plac provocarile si concursurile, in general. Mi-am zis ca nu trebuie sa ratez acest concurs, aceasta sansa de afirmare si de cumulare de noi experiente.
Partea interesanta la acest concurs este, cum am spus si mai sus, incercarea atat a clientului, cat si a noastra, a designerilor, de a ne adapta la situatia curenta.
Astazi, printr-o banala masca faciala poti transmite un mesaj, poti crea un trend sau, de ce nu, te poti chiar promova.
Procesul de creatie
Inspiratia pentru designuri a venit direct de la George. Am inceput cu un layout minimalist, transformand logo-ul George intr-un smiley face – George puts a smile on your face. Urmatoarele lucrari le-am dezvoltat prin asocierea brandului cu elemente de tehnologie si de conectivitate, pentru ca, in font, asta reprezinta George – tehnologia, inovatia, comunitate conectata.
Nu as putea spune ca au fost anumite elemente din brief care sa imi fi atras atentia. Brieful in intregime este interesant si am incercat sa il respect in realizarea lucrarilor mele.
Ce le transmiți juriului
Onorat Juriu, sunt convins ca veti acorda cele mai corecte note.
Ce ai vrea să știe publicul
Stimat public, daca iti plac lucrarile mele, ma poti ajuta cu un vot.
Când ai purtat prima dată mască anul acesta
Au fost atatea discutii despre purtarea masii la inceputul pandemiei, incat nici nu mai stiai ce e bine sau nu. Nu am purtat masca la inceput, ci abia dupa ce au declarat-o obligatorie in spatiile publice inchise.
Recunosc, ma numar printre aceia care isi tin masca fie in buzunar, fie in ghiozdan sau masina, si o pun pe fata doar atunci cand situatia o cere.
Cu toate astea, sunt situatii cand port masca si afara, atunci cand sunt in spatii mai aglomerate.
Ce spune masca despre 2020
Ridendo castigat mores. Masca - atat de puternic si-a pus amprenta peste comunitatea noastra (cel putin in cazul meu) incat, atunci cand intru intr-un magazin si nu am masca la mine (mi se mai intampla sa o uit in masina sau nu am), simt toate privirile celorlati asuprea mea, ca si cand as fi un ciudat. Cred ca anul 2020 fara masca, ar fi unul tare ciudat.
[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]
George
George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.
Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.