Înscrierile la cea de-a 18-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 2 octombrie 2020. Pentru prima oară în istoria competiției, Gala de premiere va avea loc în format virtual, la finalul lunii noiembrie.
La majoratul Galei, într-un context general nu tocmai propice, Romanian PR Award mizează pe speranță și pe capacitatea de adaptare a breslei.
„Suntem convinși că industria noastră se va dovedi suficient de adaptabilă pentru a supraviețui acestei perioade dificile. Cunoaștem cu toții neajunsurile acestei etape, dar alegem să pariem pe varianta pozitivă. E recomandabil ca, măcar din când în când, să devenim tonici și să recuperăm forța de a identifica și de a afirma binele, acolo unde îl întâlnim. Binele există, este identificabil, fie și într-un dozaj minimal“, a declarat Dana Oancea, președintele Forum for International Communications.
Jurizarea competiției reunește competențe din 10 țări și este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Raiffeisen Bank, Telekom, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Erste Group Bank, Honeywell, P&G, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, Grupul DIGI, Sanofi, Globalworth, reprezentanți ai rețelelor globale – Ketchum, Grayling, Ogilvy, Hill+Knowlton Strategies, FleishmanHillard Fishburn, Geometry, Brunswick, i-sekai, executivi ai agențiilor locale de PR - Rogalski Damaschin PR, Graffiti PR, MSL The Practice, McCann PR, GMP PR, Oxygen PR, DC Communication, 2activePR, Ogilvy Group Romania, Dăescu Borțun Olteanu, BDR Associates, OMA Vision, SmartPoint, Action Global Communications, Conan PR, Minio, Image PR, The Public Advisors, Free Communication, Pastel, PR & More, The House PR Agency, Tudor Communication, Confident Communications, BMagency, WefflerMark precum și consultanți independenți, reprezentanți ai mediului academic, reprezentanți ai organizațiilor profesionale Arthur W. Page Society, ARRP, CIPR, PROI Worldwide, Global Leadership Communications Association și Legeion.
Înscrierile se pot face până la data de 2 octombrie 2019. Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani.
Gala Romanian PR Award va avea loc în format virtual în seara zilei de 25 noiembrie 2020.
Distincția specială „PR Innovator of the Year” este acordată de Telekom România și oferă vizibilitate proiectelor care prin inovația pusă în joc și excelența execuției trec dincolo de granițele comunicării obișnuite, de limitele actuale de practică și acceptare.
Pentru al șaptelea an consecutiv, Raiffeisen Bank continuă acordarea disticției „Best of PR Evaluation”, singura distincție din România care recunoaște excelența practicilor de evaluare în PR.
Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife și Penny și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQads, Adhugger, CSR Romania și Zelist.
Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum implementează din 2017 Carta Diversității din România.