BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL. Building Direct-to-Consumer Success in the “New Normal”

BRANDS: THE ENGINE FOR ECONOMIC REVIVAL. Building Direct-to-Consumer Success in the “New Normal”

IAA GLOBAL CONFERENCE “CREATIVITY4BETTER” revine 100% VIRTUAL în 2020.

Learn.Connect. Be Inspired.

Pandemia COVID-19 a declanșat o oprire economică globală fără precedent, cu un impact profund asupra business-urilor din întreaga lume și, ca o consecință, asupra industriei MARCOM. Cu toate acestea, această criză și resetarea economică ulterioară ne oferă oportunitatea de a redefini rolul jucat de branduri în îmbunătățirea vieții oamenilor, a business-urilor și a economiilor.

Vă așteptăm alături de noi, să învățăm, să ne conectăm și să ne inspirăm de la liderii mondiali care reușesc să aducă brandurile mai aproape de cumpărători prin creativitate, inovație și o abordare centrată pe oameni, într-o lume pe care ne-o dorim cu toții, din nou, ”normală”.

Notiunea noua acum este DTC, Direct-to-consumer. O noua abordare, direct catre consumator.

Mai multe vești în curând!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related