[Start în creație] Tanya Babyjohnson & Cojocaru Zina: Tinerii de azi se alimentează cu tot ce e viral

[Start în creație] Tanya Babyjohnson & Cojocaru Zina: Tinerii de azi se alimentează cu tot ce e viral

Agențiile ar trebuie să fie mai creative și mai îndrăznețe, iar clienții să aibă încredere în profesionalismul lor. Acest mesaj îl spun aproape în unison Tanya Babyjohnson, copywriter și Cojocaru Zina, social media manager la Tagme Studio.

Tanya urăște când clientul crede că are dreptate din simplu motiv că el plătește și nu-i place când trebuie să se adreseze publicului cu „Dvs.”. Zinei nu-i plac CTA-urile cu „vino la noi”, „te așteptăm” sau „cumpără”. Ambele urmăresc reacțiile și comentariile la produsele lor. Zina crede că orice feedback e constructiv, iar Tanya spune că feedback-ul pozitiv o face mai bună, pe de cealaltă parte, un comentariu negativ, adaugă ea, îi poate strica întreaga zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related