Se știe, chiar dacă nu se vorbește despre asta, ca în agențiile de publicitate și mai ales în departamentele de creație oamenii sunt destul de “emotional”. Noi considerăm că ăsta e un lucru bun mai ales când ai de rezolvat o temă destul de grea: Cum găsești o nouă definire a gătitului pentru Floriol? Se pare că răspunsul nostru la întrebare a convins și câștigat pitchul pentru comunicarea digitală a Floriol.
Campania “Poftă de emoții, Poftă de viață” rezumă gătitul la cea mai simplă definire a lui, transmiterea de emoții către cei dragi.
Pofta de emoții se vede integrat în digital, pe Youtube, Facebook, Instagram, în challenge-uri lansate către influenceri și este gândită să funcționeze pe termen lung.
“Majoritatea oamenilor comunică ce simt cel mai bine cu mâinile, că doar nu ne-am născut toți Nichita Stănescu sau Daniel Hărmănescu. Când vine vorba de a transmite o emoție devine însă mai dificil, noi, oamenii, fiind niște creaturi complexe. Totul se simplifică însă când spui ce ai de spus cu o farfurie delicioasă și muncită. Cu campania asta am zis să inspirăm oamenii să își exprime mai des emoțiile pentru cei dragi mai des, dar și mai delicios”, spune Dragos Ometiță, director de creație WOPA, în timp ce devorează cu tact o salată de roșii cu brânzică.
“Fiind prezent pe piața din România de 20 ani, Floriol este un brand ajuns la maturitate, care este alături de consumator în fiecare zi, propunându-i un stil de viață echilibrat, o dietă recomandată de un nutriționist sau pur și simplu o masă în familie, gătită cu ingredientul secret despre care generații întregi de bucătari vorbesc: emoția. Pentru noi, este important ca emoțiile consumatorilor să se transmită prin intermediul preparatelor culinare gătite, care să aducă astfel buna dispoziție la masă. Pe Floriol.ro pot fi găsite peste 100 de rețete din bucătăria italiană, franțuzească, chineză, mexicană, libaneză sau din Peru, alături de rețete românești cu un ‘twist’ și de rețete fantezie. De la antreuri, la supe răcoroase și feluri principale pe bază de pește, carne sau legume, până la deserturi elaborate sau acel ceva bun care se pregătește în câteva minute”, adaugă Iulia Dobromir (Brand Manager).
Anul acesta WOPA a completat diviziile deja existente de ATL și BTL cu o divizie solidă de digital, care a adus creștere agenției, într-un context de provocări economice pentru piața de publicitate.
ECHIPA
Din partea WOPA:
Creative Director: Dragoș Ometiță
Senior Copywriter: Daniel Hărmănescu
Head of Social Media: Anca Duma
Client Service Director: Mihaela Giurcă
Account Director: Andra Țivichi
Din partea Bunge:
Monica Spiru: Marketing Manager România & Bulgaria
Iulia Dobromir: Brand Manager
Bunge Limited (NYSE: BG) este un lider global în domeniul agribusiness și alimentar, operând în peste 40 de țări, cu aproximativ 35.000 de angajați. Bunge comercializează, depozitează și transportă semințe oleaginoase și cereale pentru clienți din toată lumea.
Bunge România este unul dintre principalii actori din sectorul agribusiness din România, mai ales în ceea ce privește comercializarea și procesarea cerealelor, a semințelor de floarea-soarelui, rapiță și soia, fiind, de asemenea, un actor cheie în sectorul alimentar prin mărcile sale Floriol, Unisol, Ulvex si Raza Soarelui.
Bunge România contribuie la îmbunătățirea vieții oamenilor prin continua dezvoltare a liniei de uleiuri vegetale, controlând în mod sustenabil prin operațiunile sale întreg lanțul de aprovizionare, de la achiziționarea semințelor, până la produsele finale care ajung la clienți și consumatori. Prin intermediul operațiunilor de procesare locală a semințelor de floarea-soarelui, rapiță și soia, compania oferă partenerilor săi servicii logistice de calitate, disponibilitate si profesionalism. Depunem eforturi pentru a îmbunătăți starea de sănătate și obiceiurile de nutriție a clienților noștri, prin permanenta dezvoltare a produselor, și prin standardul ridicat de calitate și siguranță.