La început, Radu Bucur, Social Media Manager Profero, vedea social media ca un instrument inocent de conectare și informare. Nu se gândea la efectele subtile pe care comunicarea in social media le poate avea asupra felului în care ne formăm păreri despre tot ce ne înconjoară. Acum, însă, este conștient de puterea și responsabilitatea acestui mediu. De etica după care e nevoie să se conducă. Ceea ce e o provocare uriașă, spune el, într-un context în care fake news devine extrem de dificil de identificat și în care generații cu diferite grade de alfabetizare digitală descoperă din mers atât pericolele cât și beneficiile online-ului.
Profero Bucuresti
Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »
MullenLowe
De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »