Nu ești tu când ți-e foame. Ah, câte alte creative au pornit de la fraza asta, câtă invidie a trezit printre copywriteri, câte generații de ochi ce priveau filme la TV a enervat (frumos a enervat)! Snickers a știut să aleagă bine tonul vocii cu care ne cheamă la îndulcit. Și o ține tot așa.
În noul său spot, brandul a încercat să fac haz de necazul nostru global, printr-un scenariu care pare atât de real și omenesc, încât ne gândim că tot din vreo experiență amară l-au furat creativii. Se adaptează oamenii ușor la noile realități, dar cum îi faci să revină înapoi !?
Suntem egali în fața lui Zoom. Pe jumătate egali. Că cealaltă e îmbrăcată în cămașă. Nici nu mai știm cum au loc întâlnirile acum. Demult n-am avut de astea... originale. Ca să nu călcăm pe greble inventate, dar probabile, merită de aruncat un ochi peste cele 15 secunde prețioase de reclamă, dirijate de BBDO New York.