Să nu călcăm pe aceeași greblă

Să nu călcăm pe aceeași greblă

Nu ești tu când ți-e foame. Ah, câte alte creative au pornit de la fraza asta, câtă invidie a trezit printre copywriteri, câte generații de ochi ce priveau filme la TV a enervat (frumos a enervat)! Snickers a știut să aleagă bine tonul vocii cu care ne cheamă la îndulcit. Și o ține tot așa. 

În noul său spot, brandul a încercat să fac haz de necazul nostru global, printr-un scenariu care pare atât de real și omenesc, încât ne gândim că tot din vreo experiență amară l-au furat creativii. Se adaptează oamenii ușor la noile realități, dar cum îi faci să revină înapoi !?

Suntem egali în fața lui Zoom. Pe jumătate egali. Că cealaltă e îmbrăcată în cămașă. Nici nu mai știm cum au loc întâlnirile acum. Demult n-am avut de astea... originale. Ca să nu călcăm pe greble inventate, dar probabile, merită de aruncat un ochi peste cele 15 secunde prețioase de reclamă, dirijate de BBDO New York.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related