Filmele caută un adăpost

Filmele caută un adăpost

Ce-o să vadă generațiile viitoare când o să scotocească prin arhive istoria anului 2020? Poate că nu ne mai scoate nimeni din ecosistemul nostru construit cu atâta noimă acasă, dar dacă ar suna vreun clopot care ar îndemna la evenimente, am ieși ca niște zombi, cu frică de soare, cu ochi roșii de la atâta calculator, și ne-am lupta pentru un loc la umbră. Așezați, că nu vrem să încordăm așa, deodată, mușchii de la picioare. Dar clopotul nu sună. Evenimente, practic, nu-s. 

În Odesa, în fiecare an pe această vreme, se organiza Festivalul Internațional de Film. În 2020, așa cum ne-am obișnuit deja, evenimentul va avea loc online. Nu am avut parte de Cannes, de ce să ne întristeze lipsa unui oarecare festival?! Pentru că, deoarece, fiindcă uitați-vă ce reclamă dramatică au făcut cei de la BBDO Ukraine! De ce dramatică? Măcar pentru scena aceea în care eroul principal se află singur în tramvai, privind la geam spre nicăieri. Aduce aminte de Joker, brrr.

Pentru că cinematografele rămân încă închise și în Ucraina, filmele care au rămas fără casă își caută un adăpost. Adică, agentul imobiliar cu ochelari caută. Spotul are un final fericit. Sau nu. Sau poate nu-i final. Cine știe. Uitați-vă singuri!

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related