Știm. Un nume mare este important din multe motive: are istorie, cultură, experiență, probabil cei mai buni angajați și foarte des brandurile tind să aleagă o agenție cu un nume mare. Dar dacă ești o agenție mică, nu ești în mod automat mai puțin important sau mai puțin profesionist. Am învățat că uneori este mai bine să fii mic, atât timp cât gândești la scară largă.
Work it harder
A fi mic înseamnă că uneori trebuie să lucrezi mai mult pentru a-ți duce treaba la bun sfârșit. Dar înseamnă, de asemenea, că trebuie să fii creativ și să obții tot ce e mai bun din echipa ta, iar ăsta este un exercițiu minunat, care funcționează în favoarea ta. Mai greu nu înseamnă neapărat mai dificil. Înseamnă că grupul de persoane implicate în procesul creativ, fiind mai mic, de multe ori este mai eficient. De asemenea, deoarece o agenție mică dorește să demonstreze că e la fel de bună ca una mare, aceasta va lucra mai mult pentru a obține cel mai bun rezultat.
Make it better
Agențiile mici nu vor să realizeze proiecte bune, ci proiecte uimitoare. Vor mereu să se autodepășească. Chiar și noi am luat parte la pitch-uri alături de agenții mari și populare și am luat experiența ca pe o provocare uriașă. Pentru noi nu a fost doar un alt pitch, ci a fost o modalitate de a ne arăta nouă de ce suntem capabili, de a ne depăși propriile așteptări, propriile limite și de a crea cel mai bun lucru pe care l-am făcut până în acel moment.
Do it Faster
Acesta trebuie să fie AVANTAJUL. O agenție mică are această super putere de a livra la timp proiecte, de a menține o relație mai strânsă și mai umană cu clientul și de a se concentra pe fiecare aspect al colaborării la un nivel mai personal. Pentru că suntem o mână de oameni și fiecare dintre noi este implicat în tot procesul colaborării. Facem lucrurile mai repede nu pentru că suntem mai buni decât toți ceilalți. Nu. Dar pentru că ne este mai ușor să colaborăm în cadrul agenției și cu clientul. Suntem mereu acolo, indiferent de situație.
Makes us Stronger
Pentru noi, fiind o agenție mică, fiecare campanie este o provocare care ne învață o lecție foarte valoroasă. Evoluăm mereu și este extrem de vizibil. Devenim mai buni în fiecare zi, pentru că nu spunem (aproape) niciodată „Nu” provocărilor noi, ne acceptăm defectele și nu ne mulțumim cu mai puțin. Încercăm mereu să fim cu un pas înainte, căutând mereu următoarea idee mare care ne scoate din zona noastră de confort.
Hueman este o agenție digitală creativă cu sediul în Timișoara / Ro, specializată în Social Media, site-uri web și branding. Credem în realizarea lucrurilor care depășesc tendințele, concentrându-ne pe experiențele umane și pe conexiunea empatică. Lucrăm îndeaproape cu clienții noștri pe parcursul procesului de creație. Avem o selecție diversă de clienți și proiecte - de la startup-uri mici la companii mari, cu o lungă tradiție.