Pandemia a mutat totul în online. Și oamenii, și munca, și timpul și brandurile. Iar toată această aglomerație bruscă de pandemie a constituit o premisă bună pentru comunități mai conectate, mai vigilente și mai prezente în fiecare zi, spune Cristian Vintilă, Senior Digital Creator Web Ventures.
Orice acțiune întreprinsă de brand-urile locale sau internaționale, prezente pe piața din România, a trecut printr-un filtru contextual menit să identifice adevăratul motiv din spatele unei postări, al unei campanii sau al unui comunicat.
Audiența a fost mai critică, brandurile mai prudente, iar atmosfera din jur mai tensionată. Subiectele devin din ce în ce mai serioase în online. Cauzele sociale, care adună frustrare, nevoie de schimbare sau de înălțare a vocilor vor fi mereu factori catalitici ce duc la dezbateri și conversații în social media, tocmai pentru că stârnesc curiozitatea și nevoia de mai bine, spune Cristian. Mai rămâne ca brandurile să își adune curajul și să ia parte la conversație.