Heist Industries și 360insights lansează Reverba, prima divizie de Online Sampling. Reverba reprezintă versiunea digitală a procesului de sampling, activitate care a fost aproape complet sistată în ultima perioadă.
Concret, Reverba este o platformă care poate oferi o alternativă la samplingul clasic, poate atinge targeturi mult mai controlabile, poate fi dezvoltată de la ceva extrem de basic, precum testarea unui produs nou, până la programe de ambassadorship și reward.
Procedura este simplă: brandul trimite un brief de sampling în care se vorbește despre produs și despre publicul țintă. Elementele sunt introduse în platformă și se extrage un profil de target pe care îl identificăm prin partenerii noștri, apoi produsul este trimis consumatorilor care revin ulterior cu feedback.
„Reverba poate constitui un răspuns imediat la o perioadă dificilă, în care majoritatea acțiunilor de sampling sunt on-hold, dar în același timp ne poate indica felul în care va arăta viitorul în sampling. Mai eficient, mai targetat, mai orientat către rezultate”, spune Radu Pilat (Managing Partner Heist Industries).
„Reverba va intensifica eficiența sampling-ului, atât prin evaluarea conversiei consumatorilor din non-utilizatori în utilizatori, cât și prin urmărirea schimbării comportamentului de consum - din consumatori ocazionali în consumatori constanți. Măsurarea atractivității produsului și aflarea feedback-ului consumatorilor pentru toate elementele mixului de marketing – marcă, ambalaj, produs și preț – vor oferi profesioniștilor din echipa de marketing insight-uri valoroase referitoare la indicatorii de performanță ai brandului”, a declarat Panicos Christopoulos (Managing Director 360insights).
Procesul de online sampling poate avea multiple grade de complexitate, iar în timp, luăm în calcul inclusiv crearea unei baze de utilizatori activi digital care să poată promova produsele preferate în cercurile de prieteni și cunoștințe.
Pentru a transforma povestea într-o acțiune rentabilă din punct de vedere financiar, luăm în calcul crearea unor pachete de produse și transmiterea lor unor felii de target relevante pentru brandurile implicate.
360insights este o companie de servicii integrate de cercetare şi consultanţă de marketing. Compania a fost fondată în anul 2008, deține un portofoliu larg de clienţi, atât companii multinaționale, cât și locale și a coordonat până acum peste 2100 de proiecte, devenind astfel una dintre cele mai mari agenții independente din România.
Portofoliul de produse al companiei acoperă într-o manieră 360 toate aspectele ce țin de evoluția și creșterea unui brand, incluzând: identificarea de noi oportunități, dezvoltarea strategiei, audit de performanță și managementul relației cu clienții.