Socializarea în pandemie

Socializarea în pandemie

Multe branduri încă sunt reticente în comunicare. Cu cât e mai neutră poziția lor, cu atât mai bine, cred ei. Parcă nu găsesc suficientă motivație și curaj ca să îndemne lumea la acțiune. La orice fel de acțiune. Mai ales cea de a nu mai sta acasă! Pe de o parte, se tem să nu fie mustrați de public, că, breeee, cum îndemni tu oamenii să iasă afară? E pandemie, omule! Pe de altă parte, au și familii de hrănit, iar vânzările nu sunt 29 februarie. Ele trebuie să se întâmple constant, în fiecare zi. 

Și atunci, cum îi faci pe oameni să iasă din casă, dar să fie și responsabili, și atenți, și cu mască, și departe unul de altul?!

Spotul creat de Publicis Italia pentru Heineken a spus, de fapt, ceea ce încearcă să transmită toate localurile laolaltă: ieșiți din casă, ajutați afacerea noastră să supraviețuiască, dar faceți-o responsabil, că ne pasă și de sănătatea noastră, a tuturor. Ei și dacă nu funcționează argumentul sănătății pentru unii, Heineken s-a gândit că va fi la fel de potrivit și argumentul libertății. Că nimeni nu vrea să se închidă din nou ușile localurilor. Ne place sau nu, sunt niște reguli de respectat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related