Cele mai utile subiecte de blog nu sunt doar relevante pentru industria ta, ci și personalizate, legate unele de altele, în cazul în care cititorul dorește să afle mai multe despre subiect, și suficient de explicite pentru a acoperi întrebările cititorilor și a poziționa blogul ca o sursă autoritară în domeniul tău. Dar ce se întâmplă când nu ai inspirație?
Am enumerat 5 moduri în care poţi trece de blocaj, pentru a realiza articole de succes:
Subiecte SEO
Un instrument care dezvăluie volumul de căutare al cuvântului tău cheie nu ar trebui să fie doar un instrument de inspirație, ci un prim pas esențial pentru fiecare articol. De ce? Deoarece îți arată potențialul articolului tău: dacă nimeni nu-ți caută cuvântul cheie, articolul tău nu va avea rezultate bune. Dacă alegi un cuvânt cheie foarte căutat și faci corect SEO, atunci poți avea rezultatele dorite. Combina acest instrument cu Google Trends și vezi cum funcționează atât pentru inspirația ta, cât și pentru strategia SEO.
Întrebări pe forumuri
Dacă îți cunoști nișa, cu siguranță știi unde să o găsești. Unul dintre canalele sale ar putea fi un forum celebru, precum Reddit sau Quora. În acest caz, analizează conversațiile relevante chiar acolo și descoperă informații noi și subiecte de blog. Oamenii care vorbesc despre industria ta vor fi cea mai bună sursă de informaţie necenzurată.
Google auto-complete
Un alt truc este să scrii o parte a cuvântului cheie pe Google și să folosești funcția de completare automată pentru a vedea cu ce combină oamenii expresia ta pe Google. Fii gata să fii uimit de combinație și să pregătești articole grozave inspirate de acest tool.
Related searches de la Google
Un alt lucru cu care Google ne-ar putea ajuta este să ne arate căutări în partea de jos a paginii sale. Când tastezi „gem de caise”, la sfârșitul paginii vei vedea că Google oferă o mulțime de sugestii de căutări legate de gemul de caise. De ce să nu scrii un alt articol legat de una dintre aceste căutări, din moment ce ai garanţia că ele apar în mod constant în motorul de căutare?
Brainstorming
Uneori, un titlu excelent poate bate SEO și poate atrage mulți vizitatori. Totuși, nu ar trebui să foloseşti strategii de tip clickbait. Dacă preferi să îţi găseşti ideile cu ajutorul echipei tale, încercearca să amesteci membrii și să-i selectezi din diferite echipe, ca apoi să vină cu o perspectivă nouă. Această joacă poate duce la rezultate deosebite.
Nu uita că INTERACTIONS te poate ajuta oricând pentru a genera subiecte interesantă şi pentru a scrie articole de calitate. În plus, portofoliul nostru include o gamă largă de servicii de content pe care abia aşteptam să ţi le prezentăm.
_______________________
Articol scris de Diana Duca - Copywriter la Interactions
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.