Peste 9 tone de produse alimentare și materiale sanitare au fost donate în urma festivalului caritabil Rocanotherworld

Peste 9 tone de produse alimentare și materiale sanitare au fost donate în urma festivalului caritabil Rocanotherworld

Între 24 – 28 iulie a avut loc la Iași Rocanotherworld, primul festival de muzică de după ieșirea din starea de urgență. Timp de 5 zile, spectatorii s-au putut bucura de concerte live în condiții de maximă siguranță iar la ediția din acest an biletul de participare a fost unul solidar, a cărui achiziție a susținut artiștii care au urcat pe scena festivalului și care în anii trecuți au concertat pro bono pentru a fi alături de cauzele promovate de Rocanotherworld.

În fiecare an, festivalul a reprezentat un demers colectiv de a dărui, a cărui misiune a fost creșterea nivelului de conștientizare a problemelor din societate, dar și implicarea comunității. Cauza de anul acesta a reprezentat donarea de alimente, produse de igienă personală și materiale sanitare către 500 de familii din medii defavorizate din județul Iași. Acest demers ce a continuat natural #FondulDonatorilor, o inițiativă pornită la începutul pandemiei alături de Asociația Trei Vieți, ce a implicat peste 300 de donatori individuali și companii private pentru susținerea medicilor din spitalele ieșene. Astfel, organizatorii Rocanotherworld au sprijinit cadrele medicale prin campanii de strângere de fonduri naționale, ce au venit în ajutorul liniei întâi, în urma cărora au fost donate echipamente medicale în valoare de 50.000 euro.

Ulterior, ca răspuns la contextul curent, suportul din partea festivalului s-a îndreptat către grupurile vulnerabile (bătrâni, persoane cu handicap, familii din medii defavorizate și alte cazuri sociale) care au cea mai mare nevoie de ajutor în momentul de față - locuitori ai 4 sate din comuna Lungani din jud. Iași: Zmeu, Crucea, Goești și Lungani. Comuna Lungani este recunoscută statistic ca fiind una dintre cele mai sărace din județ, având o proporție de persoane fără venit de peste 50 la sută și cel mai mare număr de beneficiari de ajutor social.

Încă de la instituirea stării de urgență, comunitățile din Lungani au avut dificultăți în a-și procura cele necesare traiului de zi cu zi, nemaiavând posibilitatea de a lucra cu ziua în schimbul alimentelor dar nici resursele de a achiziționa materiale sanitare ca măști de protecție și dezinfectanți.

Astfel, cu ajutorul Kaufland România, organizatorii Rocanotherworld au donat peste 9 tone de alimente și pachete cu produse de igienă personală, dar și materiale sanitare necesare în situația actuală - 2.500 l de dezinfectant și 5.000 de măști, către 500 de familii cu între 5 – 12 membri, vreme de două zile.

Ne-am dorit ca Rocanotherworld să fie un timp și un spațiu unde oamenii nu doar să participe la un festival ci să plece cât de puțin schimbați, cu 1% mai buni, să își dorească să aducă un pic de bine în viața altora. Le suntem extraordinar de recunoscători participanților de la această ediție care au dat dovadă nu doar de multă responsabilitate pe durata evenimentului, dar și de solidaritate, ajutându-ne să împărțim atât pachete cu produse necesare, dar și bucurie beneficiarilor cauzei din acest an.

Am ales să mergem către familii din medii defavorizate cărora nu le-a mai fost deloc ușor să își asigure cele necesare pe durata pandemiei așa că vă mulțumim că v-ați implicat și că ne-ați ajutat să ajutăm unde este cea mai mare nevoie!”, spun organizatorii festivalului.

 

Partener: Kaufland România.
Sponsori: Stalinskaya, Rose Mary, CGM, SCC.
Promo Partners: Ambra Sign, Wink.
Parteneri de ospitalitate: Bellaria, La Prânz, Ford, Casa de vinuri Cotnari, Vitamin Aqua, Aqua Carpatica.
Susținut de: Primăria Iași, Promotop, Bad unicorn, IPPU, Atelierul de film, Argo, Dots and Bits.
Parteneri media: Radio Guerrilla, Music Channel, Agerpres, IQads & SMARK, Zile și Nopți, Infomusic, Iconcert, Un site de muzică, Viva FM.

Asociația Industrii Creative este organizator al festivalurilor Rocanotherworld și Classix din Iași, având drept scop revitalizarea culturală a orașului, angrenarea comunităților creative și implicarea în viața civilă a societății prin acțiuni care promovează spiritul proactiv, contributiv și participativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related