[SoMe 2020] Elian Dumitru: Publicul român a devenit foarte cinic și reticent față de advertising

[SoMe 2020] Elian Dumitru: Publicul român a devenit foarte cinic și reticent față de advertising

În jur, volumul zgomotului de fond e maxim, la fel ca și emoțiile oamenilor. Frustrări, frică, neînțelegere, furie. În acest context, oamenii caută siguranță, iar brandurile se mișcă prudent în tablou. Publicul a intrat într-o zonă de low profile în care nu mai interacționează atât de mult cu brandurile, explică Elian Dumitru, Social Media Officer @ScreenNative.

 Nu ne convine situația economică și politică a țării. Și pentru că auzim peste tot doar vești proaste, începem să ne revărsăm nervii și frustrările pe tot ce prindem, iar brandurile ajung și ele în ”bătaia puștii”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related