TikTok prinde tot mult teren, are peste 2 miliarde de utilizatori la nivel global și 4,1 milioane de utlizatori activi lunari în România, depășind chiar Instagram la acest capitol.
Creatorii de conținut dar și brandurile migrează masiv spre această aplicație datorită faptului ca încurajează procesul creativ și stimulează potențialul utilizatorilor! De aici și îndemnul aplicației TikTok – Don’t make ads, make TikToks! :)
Evenimentul online World of TikTok continua cu un live pe tema” TikTok: Challenging the ordinary”, care are loc pe 20 iulie, de la ora 17.00 si va fi difuzat direct din Saga Space, un nou spatiu gandit pentru interviuri, live-uri, vloguri, pe paginile Creative Energy Corner, World of Instagram si World of TikTok!
Este surprinzător, diferit, challenging! Surprinzător prin rapiditatea cu care s-a extins, diferit față de ce eram obișnuiți până acum, challenging pentru că ne pune creativitatea și imaginația la treabă! Este app care schimbă perspectiva cu care majoritatea s-a obișnuit, atât din punct de vedere al conținutului creat cât și al promovării în social media! Cum face asta? Ne vor spune doi dintre pionierii dpdv al integrării TikTok în viața lor și/sau business-ul pe care il coordonează: Laurențiu Ion - Digital Marketing Manager la Pepsico și Cristina Almășan, TikTok content creator, cu o comunitate de 760k followers!
Laurențiu Ion:
“Când am intrat pe TikTok cu brandurile Pepsico, am știut că vom avea o misiune grea: să creăm fix tipul de conținut potrivit pentru platformă, în timp ce rămânem fideli valorilor de brand. A fost un pariu nu doar pe TikTok, dar mai ales pe noua generație de creatori de conținut, care pot redefini tot ce știam despre Internet și implicit, despre comunicarea digitală a brandurilor”.
Moderatorul acestui online event este Laura Pîrlog, inițiatoarea conceptului World of Instagram.
World of TikTok este un concept lansat de agentia Creative Energy Corner.
Creative Energy Corner este o agentie de publicitate ce ofera servicii de PR, Social Media, Influencer marketing, evenimente tematice pentru companii, de la lansari de produse pana la conferinte de presa, gale si petreceri, trade marketing, creatie publicitara si web-design.