[Single de România] George Petroșel, Jurjak: Despre industria muzicală din România se poate spune că nici nu există... din păcate

[Single de România] George Petroșel, Jurjak: Despre industria muzicală din România se poate spune că nici nu există... din păcate

Probabil o să recunoașteți pe loc vocea guturală a lui George Petroșel de la Jurjak, producător, songwriter și chitarist în același proiect. Piese ca Vântul, Șoapte sau București merg pe radiourile underground de pe la noi și trupa a fost de auzit în ultimii ani pe la mai toate festurile din țară.

A mers pe o variantă mai scurtă de răspunsuri, lăsând muzica să vorbească pentru el, însă un amănunt ne-a atras atenția, în mod deosebit, referitor la industria autohtonă:

"Despre industria muzicală din România se poate spune că nici nu există... din păcate", George Petroșel.

Nu prea urmărește trenduri cu muzica din afară, promovarea a lăsat-o pe mâna lui Zuck și Instagram, iar facerea unei piese poate dura de la o zi la câteva luni.

 

Cum s-au schimbat planurile de când cu virusul

Nu cred că s-au schimbat mult planurile mele, sincer mi-a prins bine izolarea, am lucrat în disperare, a fost o perioadă foarte productivă pentru mine, am facut 9 piese și 5 clipuri.

 

Ce ar trebui să facă scena locală

Păi concerte nu sunt deocamdată și festivalurile o să fie cu mult mai puțină lume și cică o să se steie jos.

 

Single în 2020

Un single este piesa care consideră artistul că trebuie facută publică, și cred că cel mai mișto e să scoți piesa ca single cât e caldă, adică imediat după ce ai făcut-o. 

 

Single-uri pe bandă rulantă sau album?

Cred că single-uri pe bandă.

 

De la piesă la clip

Depinde, la Jocuri de noroc am făcut piesa într-o seară și în altă zi am filmat și montat, la altele durează mult mai mult, și câteva luni...

 

Principala piedică în lansarea unui single

Despre industria muzicală din România se poate spune că nici nu există... din păcate.

 

Ce a prins cel mai bine

Piesa Vântul

 

Cine te inspiră

 

Pe ce scule asculți / mixezi single-urile

Fac și ascult la căști, niște AKG.

 

Cât de importantă e imaginea?

Imaginea cred că contează undeva la 50 la sută din produs. Pe partea de video lucrez cu StaySharp și partea de mix și master cu Daniel Olteanu, Vlad Stoicescu și Bogdan Dragomiroiu. 

 

Cum te-a influențat scena locală

Eu sunt norocos că pot să fac ce simt și cum știu mai bine. 

 

Ce e trending

Nu sunt neapărat în pas cu moda și nu știu care sunt trendurile acum, muzică nouă exista foarte multă, deci ai de unde să alegi.

 

Cum vă promovați în Romania

Ca promovare cred că suntem limitați la fb și insta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related