La UTCB tu proiectezi viitorul! – o nouă campanie în care Godmother crede ca e mai bine sa fii ‘’beton’’ decat ‘’lemn’’

La UTCB tu proiectezi viitorul! – o nouă campanie în care Godmother crede ca e mai bine sa fii ‘’beton’’ decat ‘’lemn’’

Godmother a creat pentru prima dată în istoria Universității Tehnice de Construcții București, o campanie digitală prezentă în toate mediile de comunicare.

UTCB organizează admiterea din acest an 100% online, iar campania gândită de agenție a fost să atragă un numar de aproximativ 3.000 de studenti în cele două sesiuni de admitere și să pună în lumină resursele Universității și oportunitățile oferite de domeniu în ecosistemul de comunicare digital.

Pentru ca acest lucru să aibă efectele dorite și să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite, campania setată a avut targetări multiple pe Google, YouTube, Facebook, Instagram și LinkedIN.

Astfel, strategia a inclus abordări inedite în ceea ce privește tipurile de conținut distribuite pentru a capta interesul tinerilor.

Un exemplu este melodia realizată în colaborare cu Alex Stefănescu care s-a viralizat rapid și a atins pragul de aproape 285K reach în Facebook și aproximativ 10.000 views în Youtube, pe canalul UTCB.

Melodia a fost inclusă și în cadrul unor TikTok Challenges, care au fost realizate alături de Asociația Studenților UTCB și vloggerul Claudisky.

Hashtagul campaniei #UTCB a adunat astfel 150K views:

@claudisky

Vrei să afli mai multe? Atunci ##UTCB te așteaptă!

♬ De ce sa fii lemn cand poti sa fii beton - luizadinu

 

Alți influenceri care s-au alăturat campaniei au fost: Selly, Mădălina Varodi și Chirilă Radu Florin. 

‘’Universitatea Tehnică de Construcții București a ales anul acesta să apeleze pentru promovarea admiterii la o agenție de publicitate. Godmother este o agenția care ne ajută să ne transformăm comunicarea într-un magnet de atragere a studenților apelând la toate canalele folosite de grupul nostru țintă. Sunt încrezători că toate eforturile se vor revedea în rezultatele obținute după această perioadă’’, Cezar Alexandru Vlăduț (Prorector – activităţile studentești, IT, comunicare și imagine UTCB).

 

‘’Această campanie nu este una ca oricare alta. Este o campanie care vine cu multă responsabilitate pentru că, nu doar că definește viitorul unor tineri care sunt convinși de argumentele noastre, dar definește și o nouă generație de ingineri pentru România, una de care avem mare nevoie. Șapte facultăți din cadrul UTCB și-au pus în mâinile noastre toate așteptările pentru a aduce tinerii dornici să facă o schimbare. Așadar, conceptul comunicării este unul curajos, care vrea să îi atingă pe acei Zeți care vor să facă parte din schimbarea României și să decidă pentru ei. Campania este desfășurată pe toate canalele digitale, cu zeci de targetări inteligente, sute de versiuni de bannere, dar și conținut multimedia și social media care să îi ajute pe tineri să descopere avantajele UTCB și facultatea potrivită. Challange-uri Tik Tok, testimoniale cu foști studenți, actuali ingineri de renume, discuții live cu vloggeri precum Shelly și nu în ultimul rând, o melodie dedicată campaniei care surprinde perfect mesajul UTCB.

Am lansat campania de puțin timp și deja avem peste 1000 de tineri care și-au exprimat dorința de a se înscrie în platforma de admitere", Alice Gavril (Client Service Director).

 

Viitorii studenți se pot înscrie la una dintre cele 7 facultăți ale Universității pe platforma dedicată lor.

Echipa implicată în proiect:
Alice Gavril - Client Service Director
Samuel Caraliu - Digital Marketing Consultant
Maria Zvenigorodschi - Social Media Executive
Luiza Dinu - Account Executive
Simona Pandele - Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related