Geometry și rețeaua de magazine LaDoiPași lansează cea mai nouă campanie de imagine prin intermediul a patru spoturi TV. Cu peste 1.000 de magazine în toată țara, LaDoiPași este rețeaua numărul 1 de magazine în regim de franciză din România și pune la dispoziție produse necesare zi de zi comunității în care se află.
Ideea centrală a spoturilor are, astfel, la baza comunitatea, ea fiind personajul principal colectiv. Cele patru spoturi cu o durată de 40’’ intitulate Colegul, Anunțul, Repetiția și Rețeta îl introduc pe Pavel Bartoș în comunitate. Ipostaza în care Pavel este prezentat este aceea de un alt membru al comunității, de profesie actor.
Fiecare spot se desfășoară în magazin și dezvăluie cu umor momente din viața comunității, situații care pun în valoare legăturile ce iau naștere între oameni atunci când vecinătatea înseamnă mai mult decât simpla proximitate.
Campania de imagine va fi comunicată pe TV și în online începând cu luna iunie, iar primele două spoturi lansate deja sunt: Colegul, unde Pavel Bartoș este prezent ca un alt client al magazinului, parte din comunitatea LaDoiPași și Anunțul, în care Pavel dă o mână de ajutor și face echipă cu vecinii săi.
Repetiția și Rețeta urmează să fie lansate în iulie și august și surprind într-un mod amuzant alte două momente din viața comunității în care membrii ei se ajută reciproc.
“Mi-a placut atmosfera din magazinele LaDoiPași, acel sentiment că faci parte dintr-o comunitate mica ce se ajută și fiecare membru știe câte ceva despre celălalt. Aceeași apropiere a fost redata și în cele 4 spoturi TV filmate la începutul lunii martie în magazin. Am avut o colaborare excelenta cu echipa de filmare, regizorul Radu Muntean, DOP-ul Tudor Mircea și colegii de platou. Fiecare spot tratează cu umor câte o situație din viața comunității din jurul LaDoiPași și pe durata filmărilor am avut senzația că filmez pentru un serial TV de succes” a spus actorul Pavel Bartoș.
„E o campanie care reafirmă valoarea poveștilor vii, a comunicării de brand care urmărește obiective, nu se mulțumește doar să le bifeze. Abordarea asta a făcut ca în jurul proiectului să se formeze firesc o comunitate în care echipa LaDoiPași, colegii din agenție, regizorul, actorii, echipa de producție au putut construi împreună fără compromisuri. Colaborarea cu Radu Muntean a adus exact elementele care conectează spectatorul cu povestea și acele nuanțe care păstrează farmecul spoturilor și după prima vizionare. E o mare satisfacție ca la final să spui „A ieșit bine.” cu tot cu punctul care marchează sfârșitul propoziției. Fără „dar”, „până la urmă” sau „una peste alta” a declarat Rares Dumitrel (Group Creative Director).
Echipa La Doi Pași:
Irinel Popescu – Head of Retail & Trader Distribution - METRO Cash & Carry România
Geanina Ghiculescu – Head of Retail Marketing - METRO Cash & Carry România
Dana Banica – Retail Marketing Manager - METRO Cash & Carry România
Elena Boldor – Senior Marketing Specialist - METRO Cash & Carry România
Ancuța Radu – Digital Marketing Specialist - METRO Cash & Carry România
Echipa Geometry
Cristina Ungureanu - Head of Strategy
Bogdan Teodorescu– Creative Director
Rareș Dumitrel – Group Creative Director
Dan Costea – Senior Art Director
Simona Costea – Client Service Director
Alexandra Ionescu – Account Director
Irina Matei – Account Manager
Simona Chiritoiu – Traffic Manager
Georgiana Nica – Junior Strategic Planner
Cosmin Bumbăcea – Senior Copywriter
Ioana Dobrinescu – Strategic Planner