„Împreună pentru mai bine!” Crama Ceptura lansează o campanie îndemn la solidaritate în mediul antreprenorial

„Împreună pentru mai bine!” Crama Ceptura lansează o campanie îndemn la solidaritate în mediul antreprenorial

Crama Ceptura continuă comunicarea ancorată în realitățile acestor vremuri și lansează campania națională “Împreună pentru mai bine!’’. Campania se dorește a fi un îndemn la solidaritate, în această perioadă în care antreprenoriatul românesc este puternic încercat.

Mesajul este unul puternic, adresat deopotrivă antreprenorilor locali, cât și clienților. În ciuda vremurilor dificile pe care le traversăm, producătorii locali de vinuri, și nu numai, au continuat producția  în condiții mai solicitante, având în prim plan siguranța tuturor, dar și supraviețuirea business-ului. În ciuda acestor provocări cu totul noi, au reușit să pună în continuare pe mesele românilor aceleași produse excelente.

Pentru a putea traversa cu bine această perioadă, unitatea este mai importantă ca oricând.  Iată de ce consumul produselor românești este mai mult decât un simplu gest de susținere sau apreciere, este un act vital pentru întreaga economie și pentru revenirea business-urilor românești.

 

“Pentru noi este important ca toți să înțelegem un mesaj: doar împreună și susținându-ne reciproc putem să îi convingem pe români să consume produse autohtone. Ne asumăm acest rol și ne dorim ca mesajul nostru să ajungă în cât mai multe case. Crama Ceptura va continua să pună pe mesele românilor vinuri de cea mai bună calitate’’, spune Marcel Grăjdieru (CEO Crama Ceptura).

Campania ’’Împreună pentru mai bine !’’ continuă platforma ’’Crama Ceptura ne aduce împreună’’, inițiată de brand ca răspuns firesc la aceste vremuri complicate și nemaiîntâlnite pe care le traversăm, atât la nivel individual, cât și în business. Sub aceeasi platformă au mai fost dezvoltate campaniile din primăvară “Salut!’’ și ’’Paștele online’’.

Campania “Împreună pentru mai bine!’’ se va desfășura în lunile iunie și iulie și cuprinde mai multe execuții : TV (doua spoturi de 25 si 10 de sec), print si online.

Mixul de canale include TV, print si online (Social Media, Mobile Programmatic si Promovare Youtube).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related