Suzuki alege Stefanini Infinit (Infinit Agency) ca agenția sa de referință full-service pentru următorii 2 ani

Suzuki alege Stefanini Infinit (Infinit Agency) ca agenția sa de referință full-service pentru următorii 2 ani

În urma procesului de selecție desfășurat anul acesta, cu o complexitate ridicată, Suzuki România a decis să-și mențină agenția existentă – Stefanini Infinit. Printre cele mai importante arii acoperite de agenție sunt cele din zona de strategie, digital, transformare digitală, creație, media și BTL.

Anul 2020 este unul special pentru Suzuki, brandul japonez aniversând 100 de ani de când a început diversificarea producției de la mașini de țesut la soluții de mobilitate ce astăzi se găsesc sub cele trei divizii, automobile, motociclete și ambarcațiuni marine. De-a lungul anilor, Suzuki a adus pe piață produse care au avut în prim plan nevoia clientului și au fost adaptate contextului de piață.

În acest context, 2020 este un an istoric, Suzuki fiind primul producător auto care a decis să “hibridizeze” întreaga gamă auto. Nevoia clientului a rămas în prim plan, hibridul de la Suzuki fiind unul potrivit tuturor care prezintă mixul perfect dintre eficiență, economie de carburant și grijă pentru mediul înconjurător. De asemenea, întreaga gamă hibrid de la Suzuki oferă clienților săi servicii post-vânzare care pot ajunge până la 10 ani garanție extinsă în limita a 200,000 km.

Suzuki România a contribuit la succesul brandului în Europa și pe plan local a înregistrat creșteri importante în ultimii 5 ani, odată cu lansarea celui mai popular model, Suzuki Vitara. La acest succes au contribuit atât colaboratorul strategic al brandului, Stefanini Infinit, cât și reteaua de parteneri din România.

 

“Activând într-o piață strict reglementată, diferențierea este un factor important, drept urmare am selectat o agenție capabilă să livreze rezultate concrete prin implementarea direcției strategice a brandului în era electrificării”, a precizat Nicoleta Gerea (Branch Office Leader - Suzuki România).

 

“Advertising-ul in era digitală actuală trebuie să fie un mix perfect, adaptat fiecărui client, între strategie/creație, media/marketing, tehnologie/tool-uri de ultimă generație și data science/data analytics. Este foarte important, mai ales când servisezi un cont de dimensiunea Suzuki Auto & Moto, să ții cont și să poți acoperi toate aceste arii într-un mod care să permită atât o abordare creativă, adaptată și adaptabilă dar și să poți creea un ecosistem digital “viu”, transparent și măsurabil la orice pas de către client. La Suzuki ( cât și la Infinit :) ) clientul este pe primul loc – confortul, siguranța, ușurința acestuia de a relaționa cu brandul, produsele și serviciile sunt cele mai importante, de aici și compatibilitatea cu Stefanini Infinit și succesul foarte clar măsurabil avut până acum, dar mai ales bază solidă pe care putem construi împreună viitorul. Mulțumim mult Suzuki pentru încrederea în compania și în grupul nostru.”, Alex Cernatescu (CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy - Stefanini Infinit).

 

În an aniversar încheiem orice comunicare oficială prin a transmite mulțumirile noastre tuturor membrilor familiei Suzuki și aici menționăm clientii, rețeaua de dealeri și partenerii brandului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related