[Noul context] Anca Rarău: Vremea comunicării strict comerciale a apus demult

[Noul context] Anca Rarău: Vremea comunicării strict comerciale a apus demult

Consumatorii sunt și ei oameni. Aceasta este una dintre învățăturile de marketing ale pandemiei. Lucru care se știa de la începuturile publicității, dar a început să se piardă printre exceluri complicate. Situația aceasta neașteptată a readus în lumină această veche filosofie. Avem de-a face cu o comunicare bazată foarte mult pe content, pe oameni, pe protejarea comunității și mai puțin o comunicare tipic comercială, observă Anca Rarău.

Am văzut, în general, foarte multă “omenie” inserată în comunicarea brandurilor. Cert este că brandurile mature știu și au aplicat regula cea mai importantă: comunică! Comunică și în criză, fii acolo unde este publicul tău, răspunde-i la întrebări, chiar și la cele nerostite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related