[Noul context] Florin Mare: Urmează o intensificare a comunicării de brand. O consolidare a imaginii brandurilor prin acțiuni foarte puțin comerciale

[Noul context] Florin Mare: Urmează o intensificare a comunicării de brand. O consolidare a imaginii brandurilor prin acțiuni foarte puțin comerciale

Va fi bine. Am tot auzit și citit cuvintele acestea, în ultimele luni. Să ne încurajăm unii pe alții, să ne păstrăm un optimism echilibrat pentru a privi viitorul incert, să trecem mai ușor peste situația aceasta necunoscută. Cu totul surprinzătoare este, însă, următoarea propoziție: Va fi bine pentru marcom. Asta nu s-a prea auzit în industrie, de când a început anul. Dar Florin Mare, managing partner Boomerang, este optimist. Agenția lui de branding și comunicare împlinește 21 de ani, deci este și realist când face o astfel de afirmație.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related