În urmă cu două luni, ne-am regăsit brusc într-un context total schimbat față de realitatea cu care eram obișnuiți până acum. Odată cu lansarea campaniei Adaugă #portocaliu lumii tale, în aprilie, Mirinda România și-a propus să adauge un strop de culoare unei lumi care părea din ce în ce mai gri, oferindu-le consumatorilor o serie de ocazii de a regăsi the fun in life, chiar de acasă.
Într-o perioadă de schimbare, atât la nivel de comportamente sociale, cât și de consum, un aspect a rămas constant: rolul Mirinda în viețile consumatorilor – acela de a inspira creativitatea și experimentarea, în căutarea distracției. Noua activare Mirinda este construită ca o continuare a dialogului deja inițiat cu fanii brandului și mizează foarte mult pe ideea de sharing ca formă de engagement. Campania duce discuția și mai departe, către o zonă de exprimare a sentimentelor de drag și dor, prin intermediul a 5 artiști români care reușesc să transmită, prin lucrările lor, efervescență și culoare. Astfel, Mirinda își ajută consumatorii să adauge portocaliu în lumile celor dragi, prin surprize personalizate, fresh și vibrante: de la sneakerși unicat, la ilustrații și colaje inedite, graffiti sau stand up comedy; artiștii au oferit, timp de 2 săptămâni, experiențe dintre cele mai diverse, pentru comunitățile lor.
„Întreaga campanie a fost derivată din strategia Mirinda și regândită în contextul #stayathome, în care s-a simțit nevoia consumatorilor de a evada dintr-un cotidian lipsit de culoare și fun. Construită din dorința de a le oferi acestora momente de detașare și distracție, activarea a devenit o continuare naturală a dialogului pe care l-am creat cu ei, reușind să accesăm o zonă de relevanță mai profundă. Mă bucur foarte mult că am reușit, cu Mirinda și cu artiștii parteneri, să facilităm o discuție atât de onestă, deschisă și caldă. Am citit cu mare plăcere toate mesajele transmise de participanți către cei dragi lor, manifestări autentice ale prieteniei și iubirii. Cred cu tărie că asumarea unui rol de platformă de exprimare pentru consumatori este cea mai sănătoasă metodă de a construi top of mind awareness și o conexiune emoțională cu brandul. Desigur, ca în orice relație, apropierea și încrederea se construiesc în timp, așa că nu ne vom opri aici” spune Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager, CSD Flavors, NCSD & Energy, PepsiCo).
„Într-o perioadă în care toate brandurile comunică foarte mult în online, era important să rămânem relevanți, dar să găsim și o metodă inedită prin care să ne diferențiem. Prin urmare, ne-am uitat, în primul rând, la consumatori și am înțeles că aveau nevoie de o experiență bazată pe emoție, și nu pe rațiune. Am adăugat un layer artistic care să ofere fix acel flavour molipsitor și vibrant, în stilul Mirinda și așa am creat o nouă rețetă de comunicare. Dincolo de un alt concurs pe Instagram, activarea le oferă oamenilor o modalitate prin care îi pot surprinde pe cei dragi cu un giveaway personalizat. We empowered consumers to continue our journey! Știam că, într-o perioadă în care suntem obligați la distanțare socială, oamenii au nevoie mai mult decât oricând să se simtă aproape unii de alții, așa că ne-am propus să îi ajutăm să se conecteze. În plus, pentru a fi și mai meaningful în acest context, am decis să colaborăm cu o serie de artiști tocmai pentru a susține un domeniu care a fost extrem de afectat în această perioadă. Toate acestea sau cum am reușit, alături de un client cool, să #adăugăm portocaliu în viața consumatorilor”, Ana Maria Stoica (Manager Golin).
Activarea din cadrul campaniei Adaugă #portocaliu lumii tale celebrează emoția, onestitatea și unicitatea, mixând elemente inedite prin colaborarea cu o serie de artiști efervescenți. Astfel, într-o perioadă de incertitudine, brandul inspiră la creativitate, provocându-și comunitățile să celebreze momentele unice alături de cei dragi și să challenge-uiască rutina de zi cu zi. Mirinda transformă experiențele, pasiunile și ocaziile importante trăite împreună, în obiecte sau momente, abordate special de către fiecare artist. Fanii acestora au fost încurajați să împărtășească, prin Instagram stories, amintiri sau planuri de viitor cu persoanele dragi, care adaugă nuanțe de portocaliu în viețile lor. Iar artiștii vor transpune aceste elemente în cadouri personalizate:
Graure - sneakerși custom
Ovidiu Solcanu - colaje personalizate
Costel - numere de stand-up personalizate
Mădălina Andronic - ilustrații
Sweet Damage Crew - canvas-uri graffiti
Echipele implicate în campanie:
PepsiCo: Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager), Raluca Deaconu (Brand Manager CSD Flavors), Emanuela Bădângă (Junior Brand Manager CSD Flavors, NCSD & Energy), Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Oana Andone (Digital Specialist).
Golin: Marina Constanda (Director), Ana-Maria Stoica (Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Irina Guțan (Copywriter), Alexandra Ion (Digital Manager), Cristina Stroiu (Digital Associate).
L2 Agency: Adriana Bogdan (CS Director), Daian Man (Creative Mastermind), Codin Orășeanu (Project Manager), Diana Caliman (Social Media Manager), Robert Lazar (Art & AR developer), Ioana Ceapa (Strategy & Partner L2 & Squad), Mih Lovin (Partner L2, Squad, PGM & Creative VR), Alexandra Paun (Partner L2, Squad, PGM & Creative VR)
Propaganda Creative: Cătălin Manciuc (Group Creative Director), Alexandra Manoilă (Copywriter), Adrian Marciu (Art Director), Anca Iuhaș (Head of Strategy), Bogdan Ivașcu (Group Account Director), Paula Matei (Senior Account Manager), Andreea Racoceanu (Account Manager)
OMD: Dana Constantin (Digital Manager)