Dreptul la identitatea de gen și la religie. Toți au dreptul să-l iubească sau nu pe Dumnezeu

Dreptul la identitatea de gen și la religie. Toți au dreptul să-l iubească sau nu pe Dumnezeu

În industria asta a contrastelor, ne place publicitatea care apără niște drepturi, care promovează libertatea și care educă. Dacă tot nu se prea poate de vorbit despre identitatea de gen în instituțiile de învățământ, vorbim in reclame. E cazul noului spot Diesel, regizat de Francois Rousselet si realizat de Publicis Italia.  

Videoclipul prezintă o tânără pe nume Francesca, care-și descoperă adevărata identitate, urmând o tranziție lungă de la bărbat la femeie. Procesul de „a deveni” femeie, așa cum spun definițiile în dex-uri, este doar o parte a călătoriei ei, un pas către un vis mai mare. Sfârșitul ne determină să mai urmărim odată acest spot. Toate indiciile și simbolurile creștine cu privire la destinația eroinei încep să aibă mai mult sens abia în retrospectivă. Sfârșitul ne îndreaptă către o locație cu totul neașteptată: Francesca își schimbă denimul Diesel pe haine de călugăriță.

Scurtmetrajul coincide cu lansarea colecției Diesel 2020, dedicată Pride-ului LGBT. Brandul susține pe deplin libertatea de a fi cine vrei să fii, libertatea de a-ți trăi 100% individualitatea, îndemnând tinerii să-și parcurgă propria cale. Sunt necesare mai multe povești despre spulberarea stereotipurilor, iar Diesel a încercat și să răspundă la această nevoie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related