Project Agora, una dintre cele mai importante companii în domeniul tehnologiei media din EMEA, a lansat cel mai nou set de gestionare a publicității, „Social Cards”, pentru a ajuta brandurile să-și ducă strategiile de conținut din Social Media pe noi culmi, alături de cei mai populari editori locali cu care colaborează pe fiecare piață.
Social Cards este un mediu publicitar inovator, disponibil exclusiv pe mobil, care permite brandurilor să folosească exact aceleași postări pe care le publică pe paginile lor de Social Media și „să le lanseze” în Open Web. În România, face acest lucru prin repoziționarea și distribuirea lor pe site-uri de top, cum ar fi observatornews.ro, wall-street.ro și newsweek.ro, ajungând la peste 9,43 milioane de utilizatori unici pe lună.
Brandurile pot folosi o varietate de postări organice, sponsorizate și cu țintă directă de pe platformele majore de social media pe care le folosesc, pentru a ajunge la mai multe persoane într-un mediu în care s-a dovedit că telespectatorii au acordat până la de 7 ori mai multă atenție și au determinat o performanță cu o rată de implicare de 8 ori mai mare decât orice altă formă de publicitate.
Toate acestea nu necesită costuri adiționale și timp suplimentar pentru munca creativă și aprobări. Social Cards este disponibilă fie pe o bază gestionată, fie programatic, prin intermediul DSP-ului ales de un brand.
Adrian Motirlichie, Country Manager – Project Agora România a spus:
„Întrucât oamenii își petrec majoritatea timpului online în afara platformelor de social media, este de o importanță extremă pentru noi și se aliniază perfect misiunii noastre – oferim brandurilor un mod simplu și eficient de a-și extinde acoperirea și impactul mesajelor lor în Open Web. Social Cards combină performanța într-un mediu sigur pentru branduri, cu costuri creative zero și timp rapid de comercializare. O combinație câștigătoare.”