Noi, in Dacia 57, suntem ca o familie, asa ca la inceput izolarea a venit ca o delegatie mult asteptata, cand pleci de acasa sa iti faci de cap prin straini. Ne-am gandit, numai bine, mai scapam de fratii si verisoarele de la birou, urmand sa stam mai mult cu fricile si anxietatile noastre, adevarata familie care nu te lasa la greu. Ne-am imbratisat, am facut cumparaturi si promisiuni ca nu ne vom uita unii pe altii, apoi am inchis usile in urma noastra, am tras obloanele si am inceput sa ne autoflagelam cu seriale.
Si cum stateam noi in casa, izolati, dar deschisi la aventura, a venit brieful. A trebuit sa scoatem campania asta din sufletele noastre cu avantul cu care ne scoteam cainii afara sa isi faca nevoile. I-am dat dreptate clientului, nu pentru ca are intotdeauna dreptate, ci pentru ca, pana la urma, demersul campaniei era o nevoie reala: sanatatea noastra a tuturor.
Este o campanie despre relatia mult mai profunda pe care o avem cu propriul nostru corp, in urma acestei experiente. Pentru ca in izolare, oamenii si-au dat seama ca mai intai locuiesc intr-un corp si-abia apoi intr-o casa. Suntem mai atenti la semnele pe care acesta ni le transmite, suntem mai precauti si mai rigurosi cu tot ce inseamna sanatatea noastra. Nu exageram cand spunem ca a fost nevoie de un virus sa ne dam seama ca pofta noastra de viata este incurabila.
Recunoastem ca pentru asta ne-au ajutat lunile petrecute la separe cu propriul nostru corp, abuzul de igiena si soaptele interioare toxice, pline de grija, care ne-au dat curaj sa ducem relatia cu propriul nostru corp la un alt nivel. Asa a iesit aceasta campanie, direct din sufletele noastre dornice de libertate, dar si din norul de responsabilitate care s-a abatut asupra noastra gratie experientei covidiene.
Desigur ca prin aceasta campanie le reamintim oamenilor ceea ce stiu deja si ii rugam sa nu uite ceea ce stiu. E usor sa uitam, toti uitam destul de repede. Ne-am dorit sa o facem cu empatie si cu umor pe alocuri, tocmai pentru a tine minte cu totii chestia asta cat mai mult. Probabil veti vedea mesajele noastre de la metrou sau poate veti auzi si veti vedea spoturile noastre de la radio si de la tv sau cele de pe retelele de socializare. Toate materialele ar trebui sa va lase un gâmbet (gand+zambet) in ochi si pe buze, pentru ca ne dorim sa privim totul cu optimism si cu increderea ca acest virus ne-a facut sa fim mai buni cu noi si cu sanatatea noastra.
Noua campanie Asculta-ti corpul pe care am propus-o echipei Regina Maria este una a iesirii afara din casa cu zambetul pe buze, dar cu responsabilitatea in gand.
Echipele:
Regina Maria
Alina Chelu, Head of corporate communication
Raluca Stincescu, digital marketing specialist
Cristiana Vago, Manager Comunicare
Greta Redeleanu, Director marketing
CAP
Copywriter Marius Aldea
Art director Attila Hun
Art Director Catalin Rulea
DTP Dorin Ilie
Account Director Sanziana Serbanescu
CS Director Cristina Purcarea
Creative Director Codin Caradimu
Production: Format Studio
Multumiri speciale: bringo, netflix, glovo, pornhub, Hbo Go, MAXBET casino online