[Single de România] Paul Manolescu, Eyedrops: Noi ne promovăm "din stomac". Adică nici nu știu cât ne promovăm și cât ne exprimăm, pur si simplu

[Single de România] Paul Manolescu, Eyedrops: Noi ne promovăm "din stomac". Adică nici nu știu cât ne promovăm și cât ne exprimăm, pur si simplu
Foto: Cristina Oltean

Paul Manolescu, vocea trupei bucureștene Eyedrops și organizator de eventuri în clubul Expirat e sincer de la bun început. Nu se complică inutil în planuri de marketing, merge mai mult pe gut feeling, când vine vorba de gașca lui:

Eu merg pe ideea că sinceritatea este cea mai bună promovare, așa că vreun mare plan de marketing nu am făcut niciodată

Din ambele sale posturi, a remarcat că publicul e mult mai versatil decât înainte, lumea e mai amestecată și mai tolerantă muzical, iar noile band-uri vin cu lecția ceva mai învățată de acasă, fără a mai aștepta 10 ani să se prindă cum merg lucrurile:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related