pastel este alegerea De’Longhi România pentru comunicarea gamei de espressoare, „Inevitabil De’Longhi” fiind conceptul creativ sub care vor fi dezvoltate noile campanii de brand.
„Inevitabil De’Longhi” este concluzia la care ajunge fiecare dintre noi atunci când caută un espressor performant, de calitate, care înglobează tehnologia și care oferă experiența celui mai bun espresso ca de barista preparat acasă. Și inevitabil alegerea este De’Longhi pentru toată experiența brandului italian, lider în 45 de țări, a cărui echipă de ingineri inovează și dezvoltă constant noi tehnologii.
Noul concept este dezvoltat de pastel în cadrul noilor campanii naționale, pe platformele de social media, în comunicarea B2B și în PR.
„Misiunea De’Longhi este de a oferi consumatorilor electrocasnice inovatoare și performante care transformă rutina zilnică în experiențe deosebite. Echipa pastel a înțeles perfect misiunea și viziunea noastră și a venit cu un concept simplu care reprezintă pe deplin brandul cu o lungă tradiție, dar, în același timp, cuprinde și o componentă puternică de business”, a declarat Roxana Dumitru (Marketing Manager De’Longhi România).
„Ne bucurăm să fim partenerul de cursă lungă și suntem convinși că împreună cu echipa De’Longhi vom reuși să vorbim mai mult despre alegerile inevitabile pe care le facem. De’Longhi a transferat în gama de produse anii de experiență, rigoarea, perfecțiunea, iar noi îi vom ajuta să apropiem aceste valori de români. Procesul de pitch a fost unul frumos, dar mai ales foarte corect, astfel că oricare ar fi fost rezultatul, ne-am fi bucurat de participare. Faptul că am fost aleși și că vom lucra pentru De’Longhi România a fost, inevitabil, o bucurie și mai mare ”, a declarat Dana Nae Popa (managing director pastel).
De'Longhi este lider mondial în producția de espressoare de uz casnic, compania fiind înființată în urmă cu peste 100 de ani la Treviso, Italia. Sub această marcă, Grupul produce și alte categorii de electrocasnice mici: climatizare, sisteme de încălzire, aparate pentru prepararea mâncării, dezumidificatoare etc., iar combinația unică de calitate, inovație și design a transformat-o într-unul dintre liderii mondiali din domeniu.
*Sursa: Institut independent de cercetare, lider în funcție de valoarea vânzărilor în 2019.
Echipa pastel:
Dana Nae Popa – Managing Director
Răzvan Dumitrescu – Senior Strategic Planner
Manuela Silică – Account Director
Alexandra Colea – Account Executive
Victoria Donos – Head of PR
Anca Dorombach – PR Manager
Bianca Ceică – Social Media Specialist
Laura Iane – Creative Director
Roxana Sava – Copywriter
Dan Talpalariu – Copywriter
Raluca Gorjanu-Radu – Art Director
Adelina Gavrilă – Graphic Designer
Echipa De’Longhi România
Roxana Dumitru, Marketing Manager De’Longhi România
Bogdan Lehman, Sales Manager De’Longhi România
Andreea Andronache, Marketing Specialist De’Longhi România