One Night Gallery transformă centrul orașului într-o expoziție stradală de new media art

One Night Gallery transformă centrul orașului într-o expoziție stradală de new media art

De azi sunt disponibile filtre de Instagram dezvoltate de One Night Gallery și dedicate noului artist expus.

Pe 20 și 21 iunie, cea de-a 14-a ediție One Night Gallery va remodela centrul orașului într-un tur artistic, format din 13 locuri ce vor deveni spații expoziționale.

Artista căreia îi este dedicată această nouă ediție este Alina Bohoru, ilustratoare pasionată, designer de personaje, animator part time și muralist ocazional. Este din Timișoara, dar lucrează și trăiește în București de câțiva ani. Pornind de la convenția ilustrației tradiționale, lucrările sale au trecut gradat înspre digital.

Încă de azi, publicul va putea face cunoștință cu două dintre personajele Alinei în realitate augmentată. Acestea reprezintă un duo aventuros creat de Alina în realitate virtuală și transpus în realitate augmentată de către One Night Gallery. Cine dorește să interacționeze cu ele, poate intra pe pagina de Instagram One Night Gallery și să încerce noile filtre de AR.

Sinergia dintre curiozitatea continuă a Alinei vizavi de noile medii și misiunea One Night Gallery de a aduce inovație în scena artistică a creat o juxtapunere suprealistă populată de personaje inedite.

 

„Redefinirea temporară a modurilor noastre de relaționare - cu ceilalți și cu împrejurimile - aduce cu ea nevoia de adaptare la contextul actual. Aceste noi perspective ne-au făcut să reinventăm conceptul art-show-urilor noastre imersive și să construim cea de-a 14-a ediție One Night Gallery pornind de la modul în care ne reîntoarcem la viața urbană respectând, în același timp, normele de siguranță socială”, declară echipa One Night Gallery.

 

Expoziția va prezenta lucrările Alinei în diferite medii, prin video-mapping, instalații interactive, realitate augmentată, realitate virtuală sau machine learning.  

Unul dintre personaje va întâmpina trecătorii și pe Calea Victoriei, punând stăpânire pe fațada unei clădiri emblematice, Palatul Știrbei.

Publicul va fi transformat într-o lucrare abstractă, folosind transferul de stil artistic bazat pe inteligență artificială, ce va putea fi vizionată pe pagina One Night Gallery de Facebook. Timp de o oră, vizitatorii din fiecare spatiu vor fi reuniți într-o singură fereastră virtuală, devenind parte din expoziție.

Harta acestui tur artistic prezintă spațiile: Artichoke Social House (instalație de transfer de stil prin intermediul AI), Athénée Palace Hilton (Magazinul Gucci – animații de Dragos Boțcau, video-mapping/ doar seara), Bar A1 (Paste-up Calcan & Absolut hot spot), BCR Palatul Oscar Maugsch (Ilustrație cu filtru de AR, Reinterpretare George), Galeria 1001 Arte/Fundația Ana pentru Cultură și Artă & Berăria Zăganu (Instalație interactivă și lucrare sprijinită de glo, proiect colaborativ cu Aural Eye ), FRU FRU Amzei & FRU FRU Victoriei – Personaje Work out your optimism, M60 Café, Spatiul M60 (expoziție de ilustrații și Absolut Hotspot), Modul Cărturești & Magazinul Muzica (expoziție de ilustrații), Palatul Știrbei - Grădina Eden(Instalație gonflabilă spriinită de George. Primul Banking Inteligent)

Această expoziție de new media art este un proiect realizat în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte și cu sprijinul parteneriilor noștri de inovație și creație: George. Primul Banking Inteligent de la BCR, glo, Absolut, Epson România, StaySharp, Music Gear și Aztec Inflatables.

Parteneri Media: Radio Guerrilla, Radio România Cutural, Institutul Cultural Român, DOR, IQads, The Institute, Cartierul Creativ, Moderinst, Revista Biz, Agerpress, Zeppelin, Designist, Feeder.ro și BlitzTv.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related