De la începutul pandemiei și până acum, multe dintre companii, fie ele naționale sau internaționale, au avut de gestionat o situație de criză, care s-a resimțit și în cazul celor care vând produse în magazine fizice. Ce facem? Cum ne ținem pe picioare? Cum rămânem aproape de public, deși o perioadă suntem departe?
Una dintre aceste companii este OPTIblu. Liderul pieței de optică medicală din România, cu o rețea de 36 magazine de optică medicală pe întreg teritoriul României, OPTIblu a ales să fie alături de toți cei care #stauacasă de la distanță, printr-un serviciu de teleoptometrie. Totodată, OPTIblu a prelungit perioada dreptului de retur pentru toate comenzile online de ochelari de vedere la 60 de zile.
OPTIblu a lansat serviciul gratuit de teleoptometrie, punând la dispoziția tuturor celor care au deja o rețetă de la medicul specialist, un chat prin care aceștia pot achiziționa lentile de contact, lentile aeriene pentru ochelari de vedere și rame de ochelari, la recomandările unui specialist optometrist. Serviciul de teleoptometrie este disponibil de luni până vineri, între orele 9 și 17. Desigur, un client poate adresa întrebările în formularul dedicat și după ora 17, însă acestea vor fi parcurse de un specialist optometrist în următoarea zi lucrătoare.
Tot ce trebuie să faci ca utilizator pentru a beneficia de acest serviciu este să accesezi chat-ul, disponibil pe website-ul OPTIblu și adresezi întrebările, ulterior ești contactat de un specialist în optometrie care îți răspunde la întrebări, îți oferă toate informațiile necesare legate de dimensiunile ramelor, tipuri de lentile, grosimea acestora, materiale etc. În urma acestei discuții, poți alege să plasezi comanda, însă folosirea chatului nu este condiționată de plasarea unei comenzi.
Lentilele se montează împreună pe rama aleasă în laboratorul OPTIblu și abia după se expediază comanda. Există o perioadă de 60 zile pentru retur gratuit, în cazul în care produsul (rama, spre exemplu) nu ți se potrivește atât de bine pe cât credeai și vrei să-l schimbi.
OPTIblu susține respectarea măsurilor de carantinare și distanțarea socială, încurajând totodată comenzile online.
Echipa agenției Web Ventures, cea care are grijă de comunicarea digitală a OPTIblu, a contribuit la conturarea serviciului, alături de specialiștii OPTIblu.
OPTIblu susține distanțarea socială și încearcă să reducă impactul măsurilor luate în urma pandemiei asupra vieții cotidiene a oamenilor. Încă din primele zile ale pandemiei, timpul petrecut pe internet a crescut considerabil, implicit și timpul petrecut în fața unui ecran - este în creștere cu peste 50%, conform specialiștilor. Ținând cont de toate acestea, OPTIblu a venit cu soluția care să ajute publicul de la distanță. Sănătatea ochilor este extrem de importantă acum, când ochii tuturor sunt ațintiți spre ecrane, mai mult ca niciodată.